تحلیل و بررسی قیمت کاردانو ADA

قیمت کاردانو
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 419 نفر

قیمت کاردانو (ADA) از ناحیه حمایت افقی بلند مدت ۰.۳۵۰ دلار سقوط کرد. این روند تا زمانی که قیمت کاردانو این منطقه را پس بگیرد نزولی در نظر گرفته می شود.

ADA ارز دیجیتال بومی پلتفرم بلاکچین کاردانو است. از مکانیزم اجماع اثبات سهام (POS) استفاده می کند و عمدتاً با قراردادهای هوشمند و برنامه های غیرمتمرکز سروکار دارد. کاردانو توسط چارلز هاسکینسون ساخته شد.

قیمت کاردانو از زمان بالاترین سطح خود یعنی ۳.۱۰۷ دلار در آگوست ۲۰۲۱ به زیر خط مقاومت نزولی سقوط کرد. حرکت نزولی منجر به ایجاد پایین ترین سطح در ۰.۲۹۵ دلار در نوامبر ۲۰۲۱ شد. علاوه بر خط مقاومت نزولی، افت قیمت ADA نیز باعث شکست از ناحیه حمایت افقی ۰.۳۵۰ دلار شد. از آنجایی که این سطح از سال ۲۰۲۱ برقرار بود، سقوط به زیر آن یک اتفاق مهم است.

این سطح حمایت اصلی، قبل از حمایت ۰.۱۵۰ دلار است که تقریباً ۵۰ درصد نسبت به قیمت فعلی کمتر است. تنها علامت صعودی موجود، واگرایی صعودی در RSI هفتگی (نماد سبز) است. با این حال، این سیگنال نیز خطر بی اعتبار شدن را دارد. در نتیجه، محتمل ترین پیش بینی قیمت کاردانو سقوط به سمت ۰.۱۵۰ دلار است. بازپس گیری منطقه ۰.۳۵۰ دلار این پیش بینی نزولی را باطل می کند.

تحلیل قیمت کاردانو

قیمت کاردانو همچنان با الگوی صعودی معامله می شود

با وجود دورنمای نزولی در بازه زمانی هفتگی، قیمت کاردانو در تایم فریم روزانه همچنان در کانال موازی نزولی معامله می‌شود. کانال نزولی یک الگوی صعودی در نظر گرفته می‌شود، به این معنی که باید منتظر شکست نهایی از آن باشیم. با این حال، این کانال تنها نشانه صعودی است. علاوه بر این، رفتار قیمت در داخل آن نزولی است. اولاً، قیمت ADA بسیار نزدیک به خط حمایت کانال معامله می شود و از ابتدای نوامبر در قسمت پایینی خود قرار داشته است.

ثانیا، RSI روزانه خط واگرایی صعودی خود (سبز) را شکسته است. این نشانه از آن دارد که جهش پایدار نخواهد بود. در نتیجه، به نظر می رسد ریزش بیشتر قیمت محتمل ترین سناریو باشد. بازپس گیری خط وسط کانال این پیش بینی نزولی قیمت کاردانو را باطل می کند.

تحلیل قیمت کاردانو

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx