نرخ سوزاندن شیبا 1900٪ افزایش یافته است

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

ردیاب سوزاندن کوین های شیبا گزارش داده است که در 24 ساعت گذشته، مقدار زیادی از توکن های شیبا اینو به کیف پول های مرده ارسال شده است، بنابراین میزان سوزاندن این کوین افزایش یافته است. نرخ سوزاندن شیبا 1900٪ افزایش یافته است داده های وب سایت Shibburn نشان می دهد که در 24 ساعت […]

شیبا

ردیاب سوزاندن کوین های شیبا گزارش داده است که در 24 ساعت گذشته، مقدار زیادی از توکن های شیبا اینو به کیف پول های مرده ارسال شده است، بنابراین میزان سوزاندن این کوین افزایش یافته است. نرخ سوزاندن شیبا 1900٪ افزایش یافته است داده های وب سایت Shibburn نشان می دهد که در 24 ساعت گذشته، میزان سوزاندن 1867.60 درصد نسبت به دوره مشابه قبل افزایش یافته است. این بار در مجموع 268,160,328 SHIB به کیف پول های غیرقابل مصرف ارسال شده و برای همیشه در آنجا قفل شده است. این بار، بزرگترین تکه شیبا توسط خود Shibburn سوزانده شد – این پلتفرم 257,495,644 میم کوین شیبا را به یک کیف پول “دوزخی” منتقل کرد.

شیبا

“روز دانلود” برای بازی Shiba Eternity به تعویق افتاد همانطور که U.Today در روز جمعه گزارش داد، “روز دانلود” رسمی بازی مورد انتظار Shiba Eternity از اول اکتبر که ابتدا اعلام شده بود به 6 اکتبر به تعویق افتاد. Shytoshi Kusama، سازنده اصلی SHIB و بازی، اظهار داشت که در عوض، در تاریخ 1 اکتبر، امروز، تمام اطلاعات و برنامه های این بازی کارتی کلکسیونی با برند SHIB را برای تلفن های هوشمند منتشر خواهد کرد. پیش از این گزارش شده بود که 5 درصد از سود بازی صرف سوزاندن شیبا می شود. در ماه آگوست، این بازی در ویتنام آزمایش شد، جایی که به یک موفقیت تبدیل شد. اولین راه اندازی در استرالیا و در iOS انجام شد. پس از آن، Shiba Eternity برای اندروید نیز منتشر شد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx