دستگاه های خودپرداز بیت کوین برای اولین بار کاهش یافتند

خودپرداز بیت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 507 نفر

دستگاه های خودپرداز بیت کوین برای اولین بار کاهش یافتند

اثر دومینویی بازار نزولی طولانی مدت به اکوسیستم خودپردازهای بیت کوین هم سرایت کرده است زیرا در سپتامبر ۲۰۲۲ برای اولین بار تاسیسات خودپرداز بیت کوین در سطح جهان کاهش یافته است. این کاهش عمدتا بخاطر کم شدن دستگاه ها در ایالات متحده است.

تعداد کل دستگاه های خودپرداز بیت کوین فعال در ماه سپتامبر ۳۷۹۸۰ دستگاه بود که نسبت به ۳۸۷۷۶ دستگاه خودپرداز در ماه آگوس، کاهش ۲ درصی را ثبت کرده است.

داده‌های مربوط به تغییرات خالص دستگاه های خودپرداز ارزهای دیجیتال تایید می‌کند که در ماه سپتامبر، ۷۹۶ دستگاه خودپرداز بیت کوین از شبکه جهانی خارج شدند. ایالات متحده به تنهایی کاهش ۸۲۵ دستگاه خودپرداز را به نام خود ثبت کرده است. با این حال، اروپا، کانادا و چند منطقه دیگر با نصب دستگاه های جدید، این کاهش را مقداری جبران کردند.

علیرغم این سیگنال نا امید کننده، داده‌های ۶۰ روزه نشان می‌دهد که روزانه نزدیک به ۱۴ دستگاه خودپرداز ارز دیجیتال در سراسر جهان نصب می‌شود که جنسیس کوین ۴۰.۳ درصد از سهم خودپردازها را در میان سایر تولیدکنندگان نشان می‌دهد. سایر تولیدکنندگان محبوب خودپرداز رمزنگاری عبارتند از جنرال بایتس و بیت اکسس.

کاهش ناگهانی نصب‌های خودپرداز ارزهای دیجیتال را می‌توان به تنش‌های ژئوپلیتیکی در میان عوامل، از جمله عدم وضوح نظارتی و عدم اطمینان بازار نسبت داد.

اگرچه تاسیسات خودپرداز ارزهای دیجیتال به دلیل عوامل خارجی ضربه موقتی خورده است، اما کشورها همچنان به داشتن دستگاه های خودپرداز ارزهای دیجیتال کاربردی در داخل مرزهای خود علاقه نشان می دهند.

اخیراً، ژاپن به رهبری صرافی رمزارز محلی گایا، تصمیم گرفت تا پس از سال ۲۰۱۴ دستگاه های خودپرداز ارزهای دیجیتال را مجدداً راه اندازی کند. در ابتدا، دستگاه های خودپرداز جدید در سراسر توکیو و اوزاکا نصب خواهند شد. این شرکت قصد دارد تا اوت ۲۰۲۳ حدود ۵۰ دستگاهBTM  در سراسر کشور راه اندازی کند.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx