ضرب NFT در سولانا به اوج جدیدی رسید

سولانا
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 447 نفر

با وجود اینکه حجم بازار NFTها پس از سقوط اوایل سال جاری بهبود چندانی نداشت، فضای NFT سولانا در این ماه شاهد افزایش خوبی بود. SudoAMM از زمان راه‌اندازی خود ۵۰ میلیون دلار معامله انجام داده است، که ثابت می‌کند علیرغم جنجال‌هایی که آنها ایجاد کردند، بازاری برای معاملات NFT بدون حق امتیاز وجود دارد. محبوب ترین بازی وب ۳ در ماه سپتامبر، تقریباً ۲ میلیون کاربر در این ماه داشت، اما قراردادهای هوشمند آن کمتر از ۲۰ دلار ارزش دریافتی را برای قراردادهای هوشمند (dApps) ثبت کرده است.

ضرب NFT در سولانا در بالاترین حد خود

تعداد NFT های ضرب شده در سولانا در ماه سپتامبر به ۳۱۲۰۰۰ رسید. حجم بازار NFT مبتنی بر سولانا ۱۱.۵ میلیون دلار است که بالاترین سطح از ماه می است.

سولانا

مجموعه های برتر در سولانا، سپتامبر ۲۰۲۲

این افزایش احتمالاً تحت تأثیر هیجانات پیرامون ضرب y00ts بوده است. مجموعه ۱۵۰۰۰ تاییNFT نسخه جدیدی از Dust Labs، تیم پشتیبان مجموعه DeGods NFT است.

از نظر حجم معاملات، سولانا نیز در این ماه مقداری افزایش یافت، اما این ارقام همچنان بسیار کمتر از اوایل امسال باقی مانده است. جامعه NFT سولانا امیدوار است افزایش علاقه در اوایل این ماه نشان دهنده شروع بلوغ بازار باشد. آنها مدتهاست که از چالش جدی گرفتن NFTها در زنجیره ابراز تاسف کرده اند. چیس بارکر، رئیس اکوسیستم توسعه‌دهنده در بنیاد سولانا، گفت که به یاد می‌آورد مردم سال گذشته به NFT‌های سولانا می‌خندیدند، در حالی که استفان هس، یکی از بنیان‌گذاران متاپلکس، گفت: “این احساس سردی به نظر می‌رسد.”

StepN از اولین سالگرد خود ۶۷ میلیون مایل را طی می کند

اپلیکیشن Move-to-Earn (راه برو پول دربیار!) StepN فاش کرد که از زمان راه‌اندازی در یک سال پیش، ۶۷ میلیون مایل پیاده‌روی و فعالیت بدنی را ثبت کرده است و بیش از ۴.۷ میلیون کاربر در این برنامه ثبت‌نام کرده‌اند. این شرکت علیرغم چالش‌هایی که در یافتن تعادل مناسب برای توکنومیک‌ها وجود داشت، در سه ماهه اول و دوم سال ۲۰۲۲ به ترتیب بیش از ۲۶.۸ میلیون دلار و ۱۲۲ میلیون دلار درآمد کسب کرد. همچنین در این ماه اعلام کرد که دفتر مرکزی خود را از استرالیا به هنگ کنگ منتقل خواهد کرد.

تجارت SudoAMM از زمان راه اندازی به بیش از ۵۰ میلیون دلار رسیده است

دو ماه پس از راه اندازی، پلت فرم معاملاتی NFT بدون حق امتیاز SudoAMM بیش از ۵۰ میلیون دلار از کل حجم معاملات را به خود اختصاص داده است. از سپتامبر در ۲۳، بازارساز خودکار (AMM) بیش از ۹۰۰۰۰ تراکنش را پردازش کرده، ۲۹۰۰۰ کاربر را جذب کرده و ۲۵۱۰۰۰ دلار در مجموع هزینه های پلتفرم جمع آوری کرده است.

سولانا

حجم سودوسواپ

SudoAMM که در ماه ژوئیه توسط تیم سودوسواپ راه اندازی شد و حق امتیاز را در ماه گذشته به عنوان بخشی از تلاش برای پایین نگه داشتن هزینه ها تا حد امکان حذف کرد.

گیم‌ِتا (Gameta) محبوب ترین بازی وب ۳ سپتامبر

مجموعه بازی‌های گاه به گاه موبایل Gameta در ماه سپتامبر پس از تغییر از سولانا به شبکه هوشمند بایننس، ۱.۹۲ میلیون کاربر را جذب کرد – که بر اساس تعداد تعاملات منحصر به فرد کیف پول با قرارداد هوشمند (dapp) محاسبه شده است.

سولانا

با این حال، حجم تراکنش‌ها داستان کمی متفاوت‌تر را بیان می‌کنند، به طوری که گیمِ‌تا حجم معاملات را تنها ۱۷.۵۰ دلار ثبت کرده است. سندباکس برترین بازی از نظر حجم است و پس از آن اکسی اینفینیتی، Crazy Defence Heroes و Gods Unchained قرار دارند.

سولانا

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx