نشانه های صعودی برای شیبا

قیمت شیبا
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 540 نفر

۱.۷۲ تریلیون شیبا از هوبی ارز دیجیتال در روز گذشته خارج شد

طبق توییتی از ردیاب تراکنش‌های ارز دیجیتال Whale Alert، یک کاربر ۱.۷۲ تریلیون شیبا را از صرافی رمزنگاری هوبی به یک کیف پول ناشناخته، احتمالاً یک آدرس شخصی، منتقل کرده است.

تراکنش برداشت شیبا اینو در زمان انجام تقریباً به ۱۹.۴ میلیون دلار تبدیل شد، اما از آن زمان ارزش این کوین به کمتر از ۱۹.۱ میلیون دلار کاهش یافته است. چنین معاملات بزرگی معمولاً متعلق به یک نهنگ یا یک نهاد متشکل از چندین سرمایه گذار است.

به طور کلی، نهنگ‌ها برای اهداف انباشت، جریان خروجی مبادله را به کیف پول شخصی خود منتقل می‌کنند (در حالی که سپرده‌ها ممکن است برای دامپینگ باشد). چنین فشار خریدی در بازار می تواند اثر صعودی بر قیمت شیبا داشته باشد.

همین دیروز، اولین بازی کلکسیونی، Shiba Eternity، در پلتفرم های جهانی موبایل برای دانلود و بازی کاربران عرضه شد. بسیاری از آنها فکر کرده بودند که انتشار این ارز چه تأثیری بر احساسات پیرامون کریپتو خواهد داشت.

این آخرین انتقال نهنگ درست پس از در دسترس شدن بازی می‌تواند نشانه‌ای باشد که نهنگ‌ها هنوز ارزشی در ذخیره SHIB خود در خارج از مبادلات می‌بینند. با این حال، خود قیمت هنوز قدرت قابل توجهی را نشان نداده است. در عوض، در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲٪ کاهش یافته است زیرا در زمان نوشتن این مقاله، این میم کوین در حدود ۰.۰۰۰۰۱۱۰۶ دلار معامله می شود.

در اینجا نموداری وجود دارد که روند ارزش این رمز ارز را در پنج روز گذشته نشان می دهد:

نمودار قیمت

شیبا

شیبا

به نظر می رسد ارزش کریپتو در چند روز گذشته کاهش یافته است .
همانطور که در نمودار بالا می بینید، قیمت شیبا چند روز پیش با نزدیک شدن به انتشار بازی به اوج ۰.۰۰۰۰۱۱۷۲ دلار رسید، اما از آن زمان به بعد به طور پیوسته کاهش یافته است.

ضرر هفتگی برای این میم کوین، با این حال، هنوز تنها ۱٪ است. بازده ماهانه داستان متفاوتی است. شیبا در ۳۰ روز گذشته بیش از ۸ درصد کاهش یافته است.

از نظر ارزش بازار، شیبا همچنان در رتبه چهاردهم در لیست برتر ارزهای دیجیتال قرار دارد، همانطور که جدول زیر نشان می دهد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx