افزایش چشمگیر حجم معاملات لونا کلاسیک

لونا کلاسیک
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 518 نفر

لونا کلاسیک مانند یک فونیکس رشد می‌کند، تقریباً شش ماه از زمان انفجار شوم آن که وجود صنعت دارایی‌های دیجیتال را تهدید کرد، بنیانگذار آن همچنان در حال فرار است.

قیمت ترا در هفته گذشته بیش از ۷۰ درصد افزایش یافته است و سپتامبر را در بالاترین سطح خود به پایان رسانده است. موفقیت‌های اخیر این دارایی باعث شد که در ماه گذشته با رشد ۴۴ درصدی، از سایر سکه‌ها پیشی بگیرد. لونا کلاسیک که در حال حاضر با قیمت ۰.۰۰۰۳۱ دلار معامله می شود، ارزش بازار خود را به بیش از ۲.۱ میلیارد دلار افزایش داده است.

اگرچه این کوین هنوز سایه‌ای از خودش است، زیرا در آوریل سال جاری حدود ۱۰۰ دلار معامله شد، افزایش اخیر دارایی گامی در مسیر درست است. با رشد خود، لونا کلاسیک به نقطه عطف جدیدی در احیای مجدد خود رسیده است و از نظر حجم معاملات در بین ۱۰ سکه برتر قرار گرفته است.

LUNA به دلیل اعلام اجرای طرح سوزاندن، در ماه سپتامبر شاهد افزایش حجم معاملات بود. این اعلامیه از حمایت صرافی‌ها، از جمله بایننس برخوردار شد، که به کاربران این امکان را می‌دهد که ۱.۲ درصد لونا را در هر تراکنش بسوزانند. تصمیم بایننس همچنین با گمانه زنی هایی همراه بود که صرافی به زودی دارایی را فهرست می کند. اگرچه بایننس ادعاهایی مبنی بر اینکه طرح رایت به معنای فهرست بندی خودکار است را رد کرد، اما گفت که دارایی را فقط پس از ارزیابی داخلی منظم خود فهرست می کند.

اخبار دو کوان متوقف نمی شود

دو کوان، بنیان‌گذار آزمایشگاه‌های Terraform، پس از اعلام قرمزی که توسط اینترپل برای دستگیری او صادر شد، در سمت اشتباه اخبار قرار گرفت. دو کوان، که قبل از سقوط بلاک چین ترا، کره جنوبی را به مقصد سنگاپور ترک کرد، اصرار دارد که فراری نیست و اظهار می دارد که همچنان به کارهای روزمره خود در سنگاپور ادامه می دهد. با وجود فعال بودن در توییتر، مقامات سنگاپور می گویند که او در حال فرار است و در شهر نیست.

خبر دو کوان جامعه لونا را به خطر انداخته است، از ترس اینکه ممکن است بر طرح سوختگی جدید آن تأثیر بگذارد و پیشرفت‌های انجام شده تا کنون را پاک کند. برعکس این اتفاق افتاده است، با این که این کوین در ماه گذشته سودهای چشمگیری را نسبت به سایرین در بازار کسب کرد. با پشتیبانی بایننس و کوین بیس، به نظر می رسد که این رمز ارز برای یک ماه خوب دیگر آماده شده است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx