نرخ توکن سوزی شیبا اینو ۱۲۱ درصد افزایش یافت

شیبا اینو
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 447 نفر

مکانیسم سوزاندن شیبا اینو یکی از محرک‌های اصلی رشد قیمت توکن در بازار ارزهای دیجیتال است. هر زمان که توکن سوزی های بزرگ رخ می دهد، SHIB تقریباً همیشه مطابق با آن واکنش نشان می دهد. در چند هفته گذشته، این میم توکن با موانع متعددی در بازار روبرو بوده است، اما توکن سوزی فعال تر به عبور از آنها کمک می کند.

همانطور که سرویس شیبا برن (Shibburn) نشان می دهد، نرخ توکن سوزی بزرگترین میم توکن موجود در بازار در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۰ درصد افزایش یافت و حداقل امیدی را برای سرمایه گذاران SHIB که از اواخر اکتبر در بازار با ضرر مواجه بودند، ایجاد کرد. چنین عملکرد ضعیف قیمتی نتیجه خروج گسترده وجوه از بازار ارزهای دیجیتال است که ناشی از تشدید سیاست پولی در ایالات متحده و در نتیجه کاهش تقاضا برای ریسک از سوی سرمایه گذاران است.

قیمت شیبا اینو

میم توکن‌ها و کوین‌هایی مانند شیبا اینو و دوج کوین معمولاً در جریان تغییرات اساسی در بازارهای سنتی بزرگترین قربانیان می‌شوند. متأسفانه، تنها راه مؤثر برای بازگرداندن سرمایه‌گذاران نهادی به بازار، تغییر احساسات در صنعت، جذب معامله‌گران خرده‌فروش و سرمایه‌گذاران بیشتر است که مخاطبان هدف دارایی‌هایی مانند SHIB و DOGE هستند.

ترکیب دارندگان شیبا اینو در سال ۲۰۲۱ تقریباً هیچ شباهتی با آنچه امروز می بینیم نداشت. اکثر دارندگان توکن، سرمایه‌گذاران خرده‌فروشی کوچکی بودند که توانستند بیشتر عرضه‌های SHIB را در اختیار داشته باشند و این توکن را در اکثر کیف پول‌های شبکه نگه‌داری کنند. با روند نزولی، توزیع مجدد وجوه انجام شد، که منجر به ایجاد اکثریت جدیدی در شبکه شد؛ نهنگ‌ها، هولدرهای بلندمدت و سرمایه‌گذاران نهادی، که به احتمال زیاد پایه‌ای برای رشد دارایی در آینده خواهند شد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx