تحلیل قیمت شیبا اینو

قیمت شیبا اینو
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 478 نفر

پیش بینی قیمت شیبا اینو همچنان متفاوت است، زیرا کوین یک الگوی مثلث متقارن را تشکیل داده است که نشان دهنده عدم تصمیم سرمایه گذار است. اگرچه شیبا اینو یکی از بدترین ارزهای دیجیتال در طول سقوط اخیر بازار بود، این توکن در هفته گذشته بازگشت قابل توجهی داشته است.

طبق آمار CoinMarketCap، قیمت شیبا اینو در هفته گذشته ۲.۱۵ درصد افزایش یافت و آن را به یکی از ۲۰ ارز دیجیتال برتر تبدیل کرد.

 قیمت شیبا

قیمت شیبا

این افزایش ارزش نزدیک به ۲۵۰ میلیون دلار بود که ارزش بازار زنده را به ۶.۲ میلیارد دلار رساند. هنگامی که به نمای کلی توکن نگاه می کنیم، معیارهای زنجیره ای که تصویر وسیعی از سود بدست آمده با شیبا اینو ارائه می دهند، نشان می دهد که ۲۶ درصد از دارندگان SHIB با قیمت فعلی سودآور هستند، در حالی که ۶۹ درصد در حال زیان دهی هستند و تنها ۵ درصد سودآور هستند.

کارت بازی شیبا اینو شیبا ابدیت

اکانت رسمی توییتر شیبا اینو از معرفی یک بازی کارتی کلکسیونی که ادعا می کند سخت ترین بازی تا کنون ساخته شده است، انتقاد کرده است. اعلام شده است که پروژه بازی ویدیویی مورد انتظار «شیبا ابدیت» در تاریخ ۱۵ مهرماه در سراسر جهان عرضه خواهد شد.

توسعه دهندگان تاریخ انتشار بازی را در ۲۳ سپتامبر در رویداد Twitter Spaces اعلام کردند. “روز دانلود” به طور رسمی از تاریخ شروع اولیه خود در ۱ اکتبر به تعویق افتاده است.

این بازی قبل از تاریخ انتشار در ویتنام و استرالیا آزمایش شد و به سرعت در هر دو کشور محبوب شد. علاوه بر این، خالق اصلی بازی، Shytoshi Kusama، اظهار داشت که مدت زیادی است که آن را بازی می کند و از دیدن عمومی آن هیجان زده است.

ارزهای میم مدت‌هاست که به دلیل ارائه چیزی بیشتر از عرضه بی‌نهایت توکن به کاربران محکوم شده‌اند. هدف شیبا اینو حل این مشکل است. اگر Shiba Eternity موفقیت آمیز باشد، ابزار گیمیفای می تواند تأثیر قابل توجهی بر SHIB/USD داشته باشد که در حال حاضر به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx