دولت کره جنوبی در اتهام دو کوان شکست خورد

دو کوان
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 493 نفر

برترین تنظیم کننده مالی کره جنوبی

یون سانگ هیون، قانونگذار حزب حاکم کره جنوبی، در اظهاراتی در ممیزی پارلمانی مجلس ملی درباره کمیسیون خدمات مالی (FSC) تاکید کرد که این کشور باید یک دادستان ویژه برای تحقیق در مورد سقوط ترا، که بیش از ۲۸۰۰۰۰ نفر را در محلی تحت تاثیر قرار داده است، تعیین کند.

یون در جلسه پرس و جو به رئیس FSC، کیم جو هیون گفت: «در بین سرمایه گذاران در ترا، نسل MZ بزرگترین قربانی است. توسط MZ Generation، یون به سرمایه‌گذاران جوان‌تری اشاره می‌کند که به عنوان نسل هزاره و ژنرال Z متولد شده از دهه ۱۹۸۰ تا اوایل دهه ۲۰۰۰ هستند.
«سرمایه‌گذاران تا حدودی مسئولیت دارند، اما سیاستمدارانی که بدون آگاهی از استیبل کوین ترا حمایت کردند، سازمان‌های دولتی که نتوانستند شبکه‌های ایمنی نهادی را آماده کنند، مؤسسات مالی که بدون بررسی توانایی‌های بازپرداخت خود وام دادند، و مبادلاتی که فقط بر کسب درآمد متمرکز بودند، همه توطئه کنندگان غیرمستقیم این وضعیت هستند.» یون گفت. آنها باید مسئولیت خسارات وارده را به اشتراک بگذارند.»
یون خواستار تحقیقات جدیدی در مورد ترا با یک دادستان ویژه شد، یک مشاور مستقل که انتظار می رود بی طرفی را تضمین کند، تا مقامات دولتی را که ممکن است مسئول سقوط کریپتو در ماه مه باشند، تعیین کنند.
قانون‌گذار جناح راست، یون، به‌خوبی شاهد شکست Terra-LUNA و دیگر مسائل مربوط به ارزهای دیجیتال است. در آماده سازی حسابرسی پارلمانی، یون اعلام کرد که گزارش های ناشناس کلاهبرداری های رمزنگاری را دریافت خواهد کرد.

استیبل کوین الگوریتمی و ارز دیجیتال خواهر Terra در ماه مه امسال سقوط کرد و حدود ۶۰ میلیارد دلار از ارزش بازار ارزهای دیجیتال را از بین برد.

دادستان های کره جنوبی در حال تحقیق در مورد Terraform Labs Pte هستند. Ltd. و بنیانگذار دو کوان به اتهام کلاهبرداری و نقض قانون بازار سرمایه در میان دیگران، پس از آن که پنج سرمایه گذار محلی Terra علیه او در ماه مه شکایت کردند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx