ترس و شک‌ها درمورد شیباریوم پایان می‌یابد | اطلاعیه جدید تیم شیبا اینو

شیباریوم
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 497 نفر

ترس و شکی (FUD) که اکوسیستم شیبا اینو [SHIB] را از زمان راه اندازی شبکه آزمایشی بلاک چین لایه ۲ شیباریوم تحت تأثیر قرار داده است، به زودی می تواند به خاطره تبدیل شود.

بر اساس آخرین به روز رسانی ارائه شده توسط یک اینفلوئنسر شیبا، شناسه زنجیره‌ای شبکه آزمایشی شیباریوم که “Puppynet” نیز نامیده می شود، تغییر کرده است. طبق اسکرین شات ارسال شده در همان تاپیک، شناسه زنجیره جدید ۷۱۹ بود.

علت FUD شیباریوم چه بود؟

شناسه زنجیره ای شبکه آزمایشی شیباریوم به محض راه اندازی به محل بحث تبدیل شد. یکی از اعضای کانال دیسکورد شیبا اینو اشاره کرد که شناسه زنجیره ای شیباریوم همان شناسه بلاک چین تستی Rinia را دارد. این کاربر القا کرد که ممکن است شیباریوم، فایل پیدایش را از شبکه آزمایشی Rinia کپی کرده باشد و بدون تغییر شناسه زنجیره، نام آن را به Shibarium تغییر داده باشد. در حالی که توسعه دهندگان شیباریوم این موضوع را تصادفی خواندند، این افشاگری باعث به وجود آمدن خشم زیادی در جامعه SHIB شد و قیمت این توکن بیش از ۸ درصد کاهش یافت.

با این حال، پس از اعلام یک شناسه زنجیره ای جدید، FUD موجود ممکن است کاهش یابد. همچنین نشانه‌های مثبت خوبی از Puppyscan، کاوشگر Puppynet وجود داشت. تراکنش‌های روزانه در این شبکه در ۲۴ مارس، پس از آرام ماندن در چند روز گذشته، به ۷۱۸ افزایش یافت.

علاوه بر این، تیم Shibarium نیز در حال کار بر روی به‌روزرسانی فاست (faucet) بود. از فاست برای به دست آوردن ارز دیجیتال آزمایشی مورد نیاز برای تعامل با بلاک چین تستی استفاده می شود. فاست شیباریوم از یک توکن BONE استفاده می‌کند تا به کاربران و توسعه‌دهندگان اجازه دهد آزمایش‌هایی را روی شبکه انجام دهند.‌

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx