سولانالند پیش فروش توکن خود را آغاز می‌کند

سولانالند
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 615 نفر

سولانالند (Solanaland)، یک پلتفرم لانچ پد مبتنی بر سولانا، پیش فروش آتی توکن بومی خود (SLAND) را اعلام کرده است. طبق یک بیانیه مطبوعاتی گلوب نیوز در تاریخ ۲۵ مارس، پیش فروش (ICO) قرار است در پروتکل لانچ پد محبوب PinkSale از ۲۸ مارس ۲۰۲۳ انجام شود.

در این بیانیه مطبوعاتی آمده است:

“ما از اینکه به زودی توکن ابزاری خود را در Pink Sale راه اندازی می کنیم، هیجان زده هستیم. ما در حال ایجاد یک اکوسیستم یکپارچه برای راه‌اندازی توکن‌های Solana هستیم و معتقدیم که پلتفرم ما به کاربران امکان می‌دهد تا از پتانسیل توکن‌های کم حجم بهره ببرند. لانچ پد ما برای افرادی که به دنبال کشف فرصت‌های جدید در فضای دیفای هستند عالی است.”

سولانالند، لانچ پد کامل سولانا

با سولانالند، کاربران می‌توانند یک لانچ پد ایجاد کنند، نقدینگی خود را قفل کنند، بصورت خودکار در رادیوم (Raydium) لیست شوند ، ایردراپ کنند و همچنین بدون زحمت توکن‌های SPL را در عرض چند دقیقه ایجاد کنند.

علاوه بر این، سولانالند طوری طراحی شده است که به عنوان مناسب‌ترین پلتفرم برای افرادی که به دنبال سرمایه‌گذاری در توکن‌های با ارزش پایین به امید کسب سودهای کلان هستند، عمل کند. به طور معمول، توکن های با ارزش پایین کاملاً خطرناک در نظر گرفته می شوند زیرا نوسانات بالاتری نسبت به سایر توکن ها نشان می دهند. با این حال، آنها این ماهیت مخاطره آمیز خود را با پتانسیل بازدهی بالا جبران می کنند.

سولانالند قرار است با راه اندازی توکن بومی خود، که در چند روز آینده آغاز می شود، وارد مرحله چهارم و نهایی توسعه خود شود؛ که بیشتر آن حول محور بازاریابی است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx