افزایش نگرانی ها با کاهش نرخ توکن سوزی شیبا

توکن سوزی شیبا
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 386 نفر

تنها ۱.۱۳ میلیارد شیبا در یک هفته سوزانده شده است

صبح امروز، Shibburn مقدار توکن سوزی شیبا در هفت روز گذشته را گزارش داد. بر اساس داده های ارائه شده، ۱.۱۳ میلیارد شیبا در هفته گذشته سوزانده شده است. این رقم ممکن است به همان اندازه که ارتش شیب می‌خواهد چشمگیر باشد، اما تنها ۰.۰۰۰۲ درصد از حجم در گردش عرضه توکن است که ۵۵۰ تریلیون سکه تخمین زده می‌شود. علاوه بر این، ۱.۱۳ میلیارد شیبا تنها برابر با ۱۳۵۰۰ دلار است.

به گزارش Shibburn:

“در ۷ روز گذشته، در مجموع ۱,۱۳۸,۳۳۸,۳۲۵ توکن شیبا سوزانده شده و ۱۲۲ تراکنش انجام شده است”

این آمار توکن سوزی شیبا با توجه به اینکه مکانیسم اصلی کاهش تورم این ارز از طریق سوزاندن SHIB انجام میشود، می توان گفت که با این سرعت، سوزاندن کل شیباهای پیشنهادی هفت میلیون سال طول می کشد. دارندگان شیبا که رویای رشد انفجاری این ارز را دارند، به وضوح نمی توانند به این اندازه صبور باشند. البته شیبا به جز Shibburn پلتفرم های توکن سوزی دیگری نیز دارد، اما وقتی یکی از محبوب ترین مکانیزم های سوزاندن شیبا در این شرایط باشد، به بقیه مکانیزم ها امیدی نیست.

 آیا توکن سوزی شیبا مهم است؟

اگر مکانیسم توکن سوزی شیبا با همان سرعت کند به کار خود ادامه دهد، دارندگان شیبا بدیهی است که باید اشتهای خود را برای کسب سود تعدیل کنند. در حال حاضر، شیبا حدود ۶.۵ میلیارد دلار سرمایه دارد. این پروژه چقدر بیشتر می تواند ایجاد کند و آیا در بازار ارزهای دیجیتال آینده امکان پذیر خواهد بود؟

شیبا به طور فعال به عنوان یک وسیله پرداخت توسط شرکت های مختلف معرفی شده است; و توسعه دهندگان شیبا قول داده اند که راه حل Shibarium را در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲ معرفی کنند. اما همه اینها تغییر خاصی در قیمت توکن ایجاد نمی کند. پنج صفر جلوی رقم اول مقدار آن; توکن سوزی شیبا می‌تواند قیمت آن را افزایش دهد; و حتی می‌تواند اختلاف بین دوج کوین و شیبا را در رتبه‌بندی ارزش بازار کاهش دهد. با این حال، اگر مکانیسم سوزاندن شیبا با چنین نرخ پایینی کار کند، به نظر می رسد بهتر است روی آن حساب نکنید و در محاسبات خود تجدید نظر کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx