Bitcoin Vally در هندوراس راه اندازی شد

پذیرش بیت کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 400 نفر

بیت کوین ولی، اولین شهر بیت کوین در هندوراس، در سانتا لوسیا راه اندازی شد. کسب و کارها در این منطقه بیت کوین را برای پرداخت می پذیرند. یکی از صاحبان مشاغل محلی گفت: “در سانتا لوسیا، همه ما قرار است در این پروژه شرکت کنیم… پذیرش بیت کوین ما را به بازار دیگری باز می کند و مشتریان بیشتری را به دست می آورد.”

بیت کوین ولی: اولین شهر بیت کوین در هندوراس

بیت کوین ولی، اولین شهر بیت کوین در هندوراس، در شهر کوچک توریستی هندوراس سانتا لوسیا، واقع در ۲۰ دقیقه از پایتخت شهر تگوسیگالپا راه اندازی شد.

این ابتکار به طور مشترک توسط بلاک چین هندوراس، صرافی رمزارز گواتمالایی کوینکاکس، دانشگاه فناوری هندوراس، آکادمی مرکزی و شهرداری سانتا لوسیا توسعه داده شد. بلاک چین هندوراس از راه اندازی بیت کوین ولی در روز پنجشنبه خبر داد.

سزار اندینو، مالک میدان خرید Los Robles در سانتا لوسیا که چندین مؤسسه تجاری در آن فعالیت می کنند، علاوه بر دلار آمریکا و لمپیرا هندوراس، بیت کوین را نیز می پذیرد. او هفته گذشته به نشریه La Prensa گفت که منتظر دریافت یک دستگاه نقطه فروش (POS) است که به او اجازه می دهد ارز دیجیتال را بپذیرد و افزود:

در سانتا لوسیا، همه ما قرار است در این پروژه شرکت کنیم … پذیرش بیت کوین ما را به بازار دیگری متصل می کند و مشتریان بیشتری را به دست می آورد.

ما باید جهانی شویم. ما نمی‌توانیم خود را از فناوری دور کنیم و نمی‌توانیم زمانی که کشورهای دیگر این کار را انجام می‌دهند، عقب بمانیم.»

کارلوس لئوناردو پاگوادا ولاسکز، بنیانگذار بلاک چین هندوراس و نماینده انجمن کاربران ارزهای دیجیتال آمریکای مرکزی (Acucrip)، چند روز قبل از راه اندازی رسمی بیت کوین ولی به این نشریه گفت:

حدود ۶۰ کسب و کار با پروژه بیت کوین ولی آغاز خواهند شد

وی خاطرنشان کرد که صاحبان این مشاغل توسط آکادمی غیر مرکزی در مورد استفاده از بیت کوین و فناوری پشت آن آموزش دیده اند.

Coincaex در حال ارائه دستگاه های POS به بازرگانان است تا به آنها اجازه دهد BTC را بپذیرند. در مورد نوسانات بیت کوین، Paguada توضیح داد که Coincaex “همه خطرات را به عهده می گیرد.”

به عنوان مثال، او گفت اگر خانواده‌ای از رستورانی در سانتا لوسیا pupusas بخرد و با بیت‌کوین پرداخت کند، مبلغ خرید معادل لمپیرا از کیف پول بیت‌کوین خانواده کسر می‌شود. Coincaex بیت کوین را دریافت می کند و پرداخت را به صورت lempiras به رستوران منتقل می کند. «صاحبان کسب و کار بیت کوین دریافت نخواهند کرد. آنها لمپیرا از Coincaex دریافت خواهند کرد.

به نقل از رویترز، روبن کارباخال ولاسکوئز، استاد دانشگاه فناوری، گفت: «جامعه سانتا لوسیا برای استفاده و مدیریت ارزهای رمزنگاری شده، پیاده‌سازی آن‌ها در کسب‌وکارهای مختلف در منطقه و ایجاد توریسم رمزنگاری آموزش خواهد دید».

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx