سولانا در هفته گذشته حدود ۳۰ درصد رشد کرده است

سولانا
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 312 نفر

قیمت سولانا (SOL) طی هفت روز گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش یافته است و اکنون نزدیک به ۲۶ دلار معامله می شود، زیرا این رمزارز به سرعت پس از سقوط FTX بهبود یافته است و توسعه دهندگان به ساخت آن ادامه می دهند. طبق داده‌های موجود بازار، سولانا در چند هفته گذشته عملکرد بهتری نسبت به سایر دارایی‌های دیجیتال برتر داشته است و از پایین‌ترین سطح زیر ۱۰ دلار در اواخر سال گذشته به سطح فعلی خود در بحبوحه بهبود بازار گسترده‌تر رسیده است.

سولانا در حال حاضر دارای ارزش بازار ۹.۷ میلیارد دلار است که آن را به یازدهمین دارایی دیجیتال بزرگ تبدیل می‌کند، بالاتر از پولکادوت (DOT) که دارای ارزش بازار ۸.۷ میلیارد دلار است و پایین تر از میم کوین دوج کوین (DOGE). که دارای ارزش بازار ۱۱.۷۳ میلیارد دلاری است.

خرید سولانا

سولانا یک شبکه بلاکچین است که توسط مهندسان سابق کوالکام، اینتل و دراپ باکس تأسیس شده است که از الگوریتم اجماع اثبات سهام (dPoS) برای دستیابی به عملکرد بالا استفاده می‌کند. این شبکه یک رویکرد متمایز برای سفارش تراکنش ها اجرا می کند که به طور قابل ملاحظه ای سرعت و توان عملیاتی آن را افزایش می دهد.

از لحاظ تاریخی، شبکه‌های بلاکچین با چالش‌هایی در مقیاس‌پذیری مواجه بوده‌اند و تعداد معدودی که بر آن‌ها غلبه کرده‌اند، با مشکلات متمرکزسازی مواجه شده‌اند. با این حال، ایجاد سولانا در سال ۲۰۱۷ به مشکل توسعه یک شبکه غیرمتمرکز با زمان تأیید کوتاه و کارمزد تراکنش های پایین پایان داد.

بر اساس آخرین گزارش دارایی CryptoCompare، این ارز دیجیتال در ژانویه ۱۴۰ درصد بازدهی ایجاد کرد تا به ۲۳.۹ دلار رسید. اگرچه ارزش توکن به دلیل سقوط FTX کاهش یافته بود، اما با قیمت افتتاحیه ۳۶.۹ دلار در ۶ نوامبر، به تدریج در حال بهبود است.

این گزارش افزود: در ابتدای سال، SOL از میانگین متحرک ۵۰ روزه خود فراتر رفت و اکنون به میانگین متحرک ۲۰۰ روزه خود نزدیک می شود و ماه را با ۲۶.۱ دلار به پایان رساند.

قیمت سولانا

میانگین متحرک ۲۰۰ روزه توسط معامله گران و تحلیلگران بازار به عنوان یک شاخص تکنیکال کلیدی در نظر گرفته می شود، زیرا به تعیین روند کلی بازار بلند مدت کمک می کند. به گفته Investopedia، میانگین متحرک، شاخصی است که به «هموارسازی داده‌های قیمت با ایجاد یک میانگین قیمت دائماً به‌روز شده» کمک می‌کند. این اندیکاتور تأثیر نوسانات قیمتی تصادفی و کوتاه مدت را از روی قیمت دارایی حذف می کند و اگر قیمت دارایی بالاتر از آن باشد به عنوان یک سطح حمایت قوی در نظر گرفته می شود یا اگر قیمت دارایی پایین‌تر از آن باشد، یک مقاومت قوی است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx