تحلیل چین لینک | بررسی قیمت رمزارز LINK

تحلیل چین لینک
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 3735 نفر

چین لینک (LINK) در چند هفته گذشته در مرحله تثبیت بوده است. این رمزارز بین یک منطقه بحرانی عرضه (قرمز) و تقاضا (سبز) در نوسان بود. تاکنون، منطقه عرضه بالای ۷.۵ دلار چالشی برای گاوهای چین لینک بوده است. با تحلیل چین لینک با ما همراه شوید.

آیا گاوهای LINK می تواند منطقه فشار فروش را دور بزند؟

تحلیل چین لینک

تحلیل چین لینک در نمودار ۱۲ ساعته

همانطور که داده‌های RSI نشان داده است، LINK در نمودار ۱۲ ساعته صعودی بود. به طور مشابه، OBV (حجم در تعادل) افزایش یافته است، که روند صعودی اخیر را تقویت کرد. اما در زمان انتشار مقاله، این شاخص با کاهش مواجه شد اما LINK به منطقه فشار فروش (قرمز) ۷.۵۲۰ دلار و ۷.۸۱۳ دلار رسیده است. این منطقه همچنین یک سطح مقاومت بحرانی در نمودار سه ساعته بوده است. در نتیجه، گاوها ممکن است همچنان برای غلبه بر آن مشکل داشته باشند، به خصوص اگر بیت کوین نتواند سطح ۲۵ هزار دلار را پس بگیرد.

بنابراین، اگر اصلاح قیمت به سمت منطقه تقاضا (سبز) گسترش یابد، خرس‌های LINK می‌توانند از فرصت‌های فروش کوتاه ۷.۵۲۹ دلار یا ۷.۲۹۲ دلار سود ببرند. سطوح ۷.۰۰۳ دلار یا ۶.۶۶۹ دلار نیز می توانند فرصت های خرید ایده آلی باشند، بنابراین فروشندگان می توانند حد سود خود را در این سطوح تنظیم کنند. درصورت شکست منطقه عرضه و بسته شدن کندل بالای این محدوده، گاوها دید واضحی برای هدف قرار دادن ارزش ۸ دلاری و سطوح قبل از سقوط FTX یعنی ۹ دلار به دست می‌آورند. روند صعودی، سوگیری نزولی ذکر شده برای LINK را باطل می کند.

سلب مسئولیت: اطلاعات ارائه شده به منزله مشاوره مالی، سرمایه گذاری، تجاری یا سایر انواع مشاوره نیست و صرفاً نظر نویسنده است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx