دستگیری عاملان سقوط ترا

سقوط ترا
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 802 نفر

دادگاه کره جنوبی در حال دستگیری عاملان سقوط ترا

گزارش شده است که دفتر دادستانی ناحیه جنوبی سئول یو، رئیس عملیات عمومی تجاری در آزمایشگاه های ترا فورم را دستگیر کرده است و اولین دستگیری خود را در تحقیقات در حال انجام انجام داده است.

رسانه کره ای JTBC این خبر را به طور انحصاری روز پنجشنبه گزارش داد، دفتر دادستانی این اقدام را انجام داده است زیرا معتقد است که یو ربات هایی را برای شستن ارزهای دیجیتال و دستکاری قیمت ها اداره می کرد. این دفتر یو را به نقض قانون بازار سرمایه کره متهم کرده است.

یو نام دوم شخص است. نام خانوادگی فاش نشد در کره، مقامات اغلب اسامی کامل افراد بازداشت شده را فاش نمی کنند.

بر اساس گزارش ها، دفتر دادستانی نیز برای یو. گفته می‌شود که یو قبلاً در فهرست حکم‌های دستگیری که ماه گذشته برای کوون و شش نفر از همکارانش صادر شده بود، قرار داشت.یک حکم قضایی به دادستان ها اجازه می دهد که در طول یک محاکمه فردی را در صورتی که فکر می کنند ممکن است در طول دوره محاکمه فرار کند، بازداشت کنند.

بر اساس گزارش JTBC، اینکه یو همچنان در بازداشت بماند یا نه، توسط دادگاه تعیین خواهد شد، و تصمیم می‌تواند همین امروز صادر شود. طبق سیستم دادگاه کره، اگر دادگاه درخواست حکم دادگاه را تأیید کند، یو همچنان در بازداشت به سر می‌برد و در غیر این صورت، او می‌تواند بخشی از تحقیقات غیرحضوری باشد.

یو یکی از دستیاران کلیدی دو کوان، خالق اکوسیستم ترا بود که در ماه می منفجر شد و حدود ۴۰ میلیارد دلار از ثروت سرمایه گذاران را از بین برد. اوایل امروز، The Block گزارش داد که وزارت امور خارجه کره جنوبی به کوون دستور داده است تا پاسپورت محلی خود را ظرف ۱۴ روز پس دهد. در صورت عدم بازگشت، دو کوان خطر از دست دادن گذرنامه را دارد و ممکن است درخواست مجدد رد شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx