معاملات مشکوک مدیران سلسیوس

سلسیوس
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 409 نفر

طبق اسناد دادگاهی که اخیراً منتشر شده است، سه مدیر ارشد سلسیوس در کسب و کار وام‌دهی کریپتو در مجموع ۴۲ میلیون دلار ارز دیجیتال را بین ماه می تا ژوئن ۲۰۲۲، درست قبل از اینکه شرکت متوقف شود و اعلام ورشکستگی کند، خارج کردند.

مدیر عامل سابق الکس ماشینسکی، مدیر ارشد اجرایی سابق، دانیل لئون، و مدیر ارشد فناوری نوک گلدشتاین، ادعا می‌کنند که وجه نقد موجود در بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، USDC  و CEL  را از حساب‌های نگهبانی حذف کرده‌اند. CoinDesk در ۶ اکتبر گزارش داد که امور مالی اواخر چهارشنبه، ۵ اکتبر ارائه شد.

طبق گزارش، بیش از دوازده مقام دیگر، از جمله مدیر ارشد انطباق شرکت، اورن بلونستاین، مدیر ارشد ریسک، رادنی سونادا-ونگ، و مدیرعامل جدید، کریس فرارو، هیچ برداشت عمده‌ای در آن دوره انجام ندادند.

در می ۲۰۲۲، Mashinsky حدود ۱۰ میلیون دلار ارزهای رمزنگاری شده را برداشت کرد. بین ۲۷ می و ۳۱ می، لئون حدود ۷ میلیون دلار برداشت کرد (با ۴ میلیون دلار اضافی CEL که به عنوان “وثیقه” نامگذاری شده بود). گلدشتاین حدود ۱۳ میلیون دلار برداشت کرد (با ۷.۸ میلیون دلار اضافی CEL که به عنوان “وثیقه” نشان داده شده است).

سلسیوس در ماه جولای اعلام ورشکستگی کرد

شایان ذکر است، سلسیوس در ماه جولای، یک ماه پس از اینکه تمام برداشت‌های مشتریان را به دلیل «شرایط شدید بازار» متوقف کرد، برای حمایت از ورشکستگی فصل ۱۱ اقدام کرد. اسناد منتشر شده در روز چهارشنبه آخرین نقطه عطف در دعوای ورشکستگی وام دهنده مشکل دار رمزنگاری است. دفتر امین ایالات متحده یک بازرس مستقل را برای تحقیق استخدام کرد

چرا سلسیوس شکست خورد و چگونه پول مشتری را مدیریت کرد و نگه داشت. در دو هفته گذشته، ماشینسکی و لئون هر دو سمت خود را در شرکت ترک کردند. شایان ذکر است، فینبولد گزارش داد که سلسیوس همچنین مدیر سابق جیسون استون را به سرقت میلیون‌ها دلار در دعوی قضایی در ماه سپتامبر متهم کرده بود.

ضبط‌های صوتی فاش‌شده نشان می‌دهد که مدیران ارشد درباره ایده‌های جدیدی برای سازماندهی مجدد وام‌دهنده، از جمله صدور توکن برای بدهی‌های شرکت و شاید انتقال به نگهبانی کریپتو صحبت کرده‌اند. اما دادگاه در پایان ماه جاری به مزایده دارایی های سلسیوس ادامه خواهد داد.

سند دیگری که روز چهارشنبه منتشر شد نشان می‌دهد که دادگاه ورشکستگی به سلسیوس دستور داده است تا کمیته بستانکاران بدون تضمین (UCC) را که نماینده همه مصرف‌کنندگانی است که سلسیوس به آنها دارایی بدهکار است، به طور منظم در مورد وضعیت مالی و مدیریت نقدینگی خود مطلع کند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx