سرمایه گذاری ۲۱ میلیون دلاری کره جنوبی در متاورس

متاورس
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 445 نفر

روز چهارشنبه پس از انتشار اخباری مبنی بر ایجاد یک صندوق متاورس ۳۰ میلیون دلاری، وزارت علوم کره جنوبی اعلام کرد که این کشور یک صندوق با دارایی ۲۷.۷ میلیارد وون کره (۲۱ میلیون دلار) برای کمک به استارت‌آپ‌های متاورسی ایجاد کرده است.

بر اساس بیانیه مطبوعاتی، این سرمایه گذاری ۲۱ میلیون دلاری از ۱۳ پروژه جدید در بخش هایی از جمله مراقبت های بهداشتی، آموزشی و گردشگری حمایت می کند. پروژه‌هایی که با استفاده از متاورس در جهت بهبود ارائه خدمات تلاش می‌کنند. صندوق ۴۰ میلیارد وون (۳۰ میلیون دلار آمریکا) کره جنوبی که روز سه‌شنبه اعلام شد، شرکت‌های کوچک‌تر در بخش متاور‌س را تشویق می‌کند تا فعالانه به دنبال ادغام و تملک برای گسترش فعالیت‌های خود در بازار جهانی باشند.

بیشتر بخوانید: مایکروسافت فعالیت متاورسی خود را کاهش داده است

در فوریه ۲۰۲۲، کره جنوبی حدود ۱۸۵ میلیون دلار آمریکا برای توسعه اکوسیستم متا‌ورس این کشور سرمایه گذاری کرد. از آن زمان، مجموعه‌ای از پروژه‌های متاورس هم از بخش خصوصی و هم از بخش‌های دولتی پدید آمدند؛ به‌عنوان مثال، راه‌اندازی ماکت متاورس در پایتخت شهر سئول.

پلتفرم واقعیت مجازی متا، یکی از توسعه دهندگان پیشرو متا‌ورس در جهان، طبق گزارشات، سال گذشته ۱۳ میلیارد دلار از دست داد زیرا پلتفرم مجازی هورایزن ورلد نتوانست تعداد قابل توجهی از کاربران را جذب کند. بر اساس گوگل ترندز، کاربران اینترنتی به تدریج علاقه خود را به متاورس به عنوان یک عبارت جستجو شده در سال گذشته از دست داده اند و محبوبیت آن در مقایسه با اوج سالانه آن در مارس ۲۰۲۲، ۷۶ درصد کاهش یافته است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx