صربستان آماده کمک به تحقیقات درمورد دو کوان است

دو کوان
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 393 نفر

دادستان های کره جنوبی می گویند صربستان آماده کمک به تحقیقات درمورد دو کوان است.

دادستان ها در اوایل این ماه به عنوان بخشی از تحقیقات درباره رئیس ترافرم لبز، Do Kwon، که با اتهامات کلاهبرداری مربوط به سقوط ۴۰ میلیارد دلاری پروژه ارز دیجیتال ترا لونا خود در ماه می سال گذشته مواجه است، به صربستان پرواز کردند.

دادستان‌هایی که درمورد ترافرم لبز و مدیر اجرایی آن تحقیق می کنند، گفتند که مقامات صربستان برای یافتن این شهروند کره جنوبی معروف به دو کوان که گمان می رود در این کشور اروپایی زندگی می کند و به اتهام کلاهبرداری تحت تعقیب است، “فعالانه همکاری” خواهند کرد.

دو کوان که نام کامل او کوان دو هیونگ است، اواخر سال گذشته پس از صدور “اخطار قرمز” اینترپل برای دستگیری او به درخواست کره جنوبی، خانه خود در سنگاپور را ترک کرد. کوان همه اتهامات را که به گفته او انگیزه های سیاسی دارند رد کرده است.

دفتر سئول تأیید کرد که تیمی از دادستان‌ها هفته گذشته از صربستان دیدن کردند و با مقامات محلی که پیشنهاد کمک به تحقیقات را ارائه کردند، ملاقات کردند. این تیم شامل دان سونگ هان، مدیر جرایم مالی و اوراق بهادار تحت دفتر دادستانی ناحیه جنوبی سئول، و لی جی هیونگ، مدیر بخش امور جنایی بین المللی در وزارت دادگستری بود. این بازدید ابتدا توسط روزنامه محلی چوسان گزارش شد.

هوانگ سوک جین، استاد امنیت اطلاعات در دانشگاه دونگوک کره جنوبی، گفت که این اقدام منعکس کننده فشار برای تسریع تحقیقات است و “تحرک قابل توجهی” به تلاش ها برای دستگیری دو کوان اضافه می کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx