چین مرکز ملی تحقیقات فناوری بلاکچین را در پکن راه اندازی می کند

چین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 462 نفر

بر اساس گزارش یک رسانه محلی، وزارت علوم و فناوری چین مجوز راه اندازی مرکز ملی نوآوری فناوری بلاکچین در پکن را برای اجرای تحقیق و توسعه بلاکچین داده است.

این مرکز توسط آکادمی بلاکچین و محاسبات پکن (BABEC)، یک موسسه تحقیقاتی تحت حمایت دولت پکن و یکی از توسعه دهندگان Chang’an Chain (ChainMaker) – اولین پلتفرم بلاکچین منبع باز توسعه یافته داخلی در چین، هدایت خواهد شد.

بر اساس این گزارش، مرکز جدید تحقیقات و صنعتی‌سازی فناوری بلاکچین، از جمله نظریه‌های بنیادی، توسعه سخت‌افزار و نرم‌افزار و ساخت پلتفرم‌های بلاکچین را انجام خواهد داد. جزئیاتی در مورد زمان افتتاح این مرکز، بودجه یا کارکنان آن ارائه نشده است.

در اوایل فوریه، BABEC توسعه خوشه کامپیوتری “Hive” را بر اساس Chang’an Chain اعلام کرد که می‌گوید قادر به پردازش بیش از ۲۴۰ میلیون تراکنش قرارداد هوشمند در هر ثانیه است.

با وجود ممنوعیت ارزهای دیجیتال، چین بلاکچین را بخش مهمی از زیرساخت دیجیتال خود می داند. در ژانویه، دولت پکن نسخه ۲.۰ دایرکتوری داده خود را بر اساس Chang’an Chain راه اندازی کرد، برنامه ای که اطلاعات بیش از ۸۰ اداره دولتی در پکن را به صورت زنجیره ای جمع آوری می کند.

با توجه به وایت پیپر بلاکچین (۲۰۲۲) که توسط آکادمی فناوری اطلاعات و ارتباطات چین (CAICT) در دسامبر ۲۰۲۲ منتشر شد، چین بیش از ۱۴۰۰ شرکت مرتبط با بلاکچین داشت که بیش از ۲۰ درصد از کل جهان را تشکیل می دادند. همچنین حداقل ۲۹ شهر و استان بلاکچین را در برنامه پنج ساله خود برای ۲۰۲۱-۲۰۲۵ قرار داده‌اند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx