شیبا اینو شاهد تغییر الگوهای معاملاتی است

شیبا اینو
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 319 نفر

میم کوین شیبا اینو تغییر قابل توجهی در رفتار معاملاتی خود دیده است زیرا درصد هولدرهای بلندمدت در شبکه به ۶۵٪ رسیده است در حالی که درصد تریدرهای کوتاه مدت به ۴٪ کاهش یافته است. این موضوع نشان می دهد که معامله گران در رویکرد خود نسبت به SHIB محافظه کارتر شده اند و درصد بیشتری از هولدرها ترجیح می دهند که توکن را برای بلندمدت نگه دارند تا اینکه در معاملات کوتاه مدت آن شرکت کنند.

این تغییر در رفتار معاملاتی در بحبوحه روند نزولی قیمت SHIB رخ می دهد. بر اساس مقالات قبلی، می دانیم که قیمت شیبا اینو از بالاترین سطح محلی خود معکوس شده و به سطح قیمتی که در ابتدای فوریه شاهد آن بودیم بازگشته است. این منجر به کاهش فعالیت شبکه و راکد شدن نرخ توکن سوزی شده است که نشانه‌های نزولی برای توکن هستند.

باید دید که آیا این تغییر در رفتار معاملاتی تاثیر مثبت یا منفی بر قیمت SHIB خواهد داشت یا خیر. در حالی که “درصد بالاتری از هولدرهای بلندمدت” به طور کلی به عنوان یک سیگنال مثبت برای یک پروژه در نظر گرفته می‌شود، کاهش هولدرهای کوتاه‌مدت نیز می‌تواند به‌عنوان عدم علاقه معامله‌گرانی تلقی شود که معمولاً باعث نوسانات در بازار می‌شوند. همانطور که قبلاً اشاره کردیم، فقدان محرک‌ها برای دارایی‌هایی مانند شیبا اینو که به هیچ‌یک از حوزه‌های پرطرفدار صنعت کریپتو از جمله Ordinals و ZK rollup‌ها، مرتبط نیستند، می‌تواند باعث رکود نرخ توکن سوزی شود.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx