تون کوین در حال آماده شدن برای تغییر توکنومیک است

تون کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 521 نفر

اعتبار سنج‌ها در شبکه باز تون کوین (TON) در حال آماده شدن برای رای دادن به پیشنهادی برای تغییر توکنومیک و عرضه توکن پروژه هستند.

در ۲۱ فوریه، اعتبار دهندگان TON به پیشنهادی برای تنظیم عرضه در گردش تون کوین رأی خواهند داد. در صورت تصویب، با «فریز آن برای ۴۸ ماه آینده»، عرضه حدود ۲۰ درصد کاهش می یابد. تیم پروژه اعلام کرد که این پیشنهاد می تواند بر ارزش بازار تون کوین تأثیر بگذارد. همچنین می‌تواند شفافیت توکنومیک را برای جامعه که شامل کاربران، توسعه‌دهندگان، سرمایه‌گذاران و سایر پروژه‌ها می‌شود، افزایش دهد.

TON یک بلاکچین لایه ۱ با توان عملیاتی بالا است که توسط برادران دوروف که پلتفرم پیام رسان تلگرام را ایجاد کرده اند، طراحی و توسعه یافته است.

مرتبط: گسترش بلاکچین تلگرام (TON) در افریقا

هدف برای تمرکززدایی TON

در ۱۴ فوریه، پیشنهادی برای مسدود کردن حساب‌های غیرفعال اولین ماینرهای TON مورد بحث قرار گرفت. این کیف پول ها حاوی حدود ۱ میلیارد توکن هستند که معادل ۲۰ درصد کل عرضه تون کوین است. در صورت تصویب، کل عرضه به حدود ۴ میلیارد توکن کاهش می یابد و سکه‌های استخراج شده فریز می‌شوند و به آرامی آزاد می‌شوند. به گفته کوین گکو در حال حاضر ۱.۴۷ میلیارد توکن در گردش است.

هدف افزایش تمرکززدایی شبکه با کاهش کنترل این کیف پول‌های نهنگی است. هفته گذشته این تیم توضیح داد:

“گروه فعلی اولین ماینرهای فعال می توانند با مقدار توکن‌های TON که در اختیار دارند، شبکه ای از اعتبار سنج‌ها را در ۴۸ ماه بسازند و حتی تن بیشتری کسب کنند.”

با این حال، تنها نهنگ هایی با بیش از ۳۰۰۰۰۰ TON (حدود ۷۰۰۰۰۰ دلار) می توانند اعتبار سنج شبکه شوند. با این حال استخرهایی برای استیک با تن کمتر وجود دارد. با توجه به عواقب چنین مسدود شدن دارایی های بزرگ، تیم اعلام کرد:

کاهش نقدینگی ممکن است سرمایه‌گذاران جدیدی را جذب کند، اما از سوی دیگر، کنترل متمرکز آدرس‌های فریز ممکن است سرمایه‌گذاران دیگر را به دلیل این تصور که آدرس آنها در هر زمانی مسدود می‌شود، می‌ترساند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx