پالیگان و استارباکس برای ساخت NFT همکاری می‌کنند

پالیگان و استارباکس برای ساخت NFT همکاری می‌کنند
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 511 نفر

غول قهوه استارباکس با پالیگان (MATIC) همکاری می کند تا به مشتریان وفادار خود فرصتی برای خرید و کسب تمبرهای غیر قابل تعویض کلکسیونی (NFT) بدهد. شرکت قهوه استارباکس در حال روی آوردن به پالیگان برای راه اندازی تمبرهای دیجیتال کلکسیونی به عنوان بخشی از برنامه وب۳ خود به نام Starbucks Odyssey است. این برنامه اواخر امسال راه اندازی می شود، اما فهرست انتظار برای مشتریان در ۱۲ سپتامبر منتشر شد.

بردی بروئر، معاون اجرایی و مدیر ارشد بازاریابی استارباکس می‌گوید:

برای اولین بار ما اعضای باشگاه مشتریان Starbucks Rewards خود را نه فقط به استارباکس، بلکه به یکدیگر متصل می کنیم. استفاده از فناوری وب۳ به اعضای ما این امکان را می دهد که به تجربیات و مالکیتی دسترسی داشته باشند که قبلاً امکان پذیر نبود. استارباکس اودیسه از مزایای اساسی که اعضای استارباکس Rewards ما به آن علاقه مند شده اند، فراتر خواهد رفت و مزایای دیجیتال، فیزیکی و تجربی را به استارباکس اضافه می کند.

ساندیپ نیلوال، یکی از بنیانگذاران پالیگان ، می گوید:

پالیگان به‌عنوان یک ارائه‌دهنده زیرساخت پیشرو که در سطح جهانی افراد و فناوری را قادر به همکاری و تبادل ارزش  می‌کند، سکوی پرتاب ایده‌آل برای ورود استارباکس به وب۳ را فراهم می‌کند.

با انجام بازی‌ها یا انجام سایر فعالیت‌های مرتبط با قهوه، اعضای برنامه تمبرهای NFT را به دست می‌آورند که امتیاز مخصوص خود را دارند و همچنین می‌توانند برای خرید استفاده شوند. این همکاری در حالی صورت می‌گیرد که طبق گزارش‌ها، پالیگان با استخدام حدود ۲۰۰ مدیر، مهندس و توسعه‌دهندگان وب۳، نیروی کار خود را تا ۴۰ درصد افزایش می‌دهد.

در زمان نگارش این مقاله، MATIC با قیمت ۰.۹۱ دلار معامله می شود. اوایل این هفته، بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال در جهان از نظر حجم، گفت که NFT ها نحوه اجرای برنامه های پاداش و اتصال جوامع را توسط برندهای بزرگ تغییر می دهند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx