ادغام اتریوم در کدام کشورها پرطرفدارتر است

ادغام اتریوم
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 431 نفر
  1. ادغام اتریوم در کجای جهان طرفدار بیشتری دارد

کوین گکو، پلتفرم رتبه‌بندی و ارزیابی ارزهای دیجیتال روندهای جهانی گوگل را بررسی کرده است تا مشخص کند کدام کشوره در مورد ادغام اتریوم هیجان‌زده‌تر هستند. بر اساس نتایج، سنگاپور در رتبه اول و سوئیس و کانادا در رتبه دوم مشترک هستند. سومین رتبه هم متعلق به اقتصاد بزرگ اتحادیه اروپا یعنی آلمان است.

اتریوم ، دومین پروتکل بزرگ ارزهای دیجیتال در راه تبدیل شدن به اولین پروتکل در زمینه خود است که از مکانیزم اثبات کار به  اثبات سهام تغییر می کند. به نظر می رسد توسعه ای که انتظار می رود در این ماه (سپتامبر) رخ دهد، بیش از هر کشوری برای مردم سنگاپور هیجان انگیز است ومجموع امتیاز ۳۷۷ در جستجوی گوگل را به نام خود ثبت کرده اند.

رتبه دوم با امتیاز ۲۸۶ به کانادا و سوئیس تعلق دارد. کانادایی‌ها برای کسب اطلاعات در مورد اتریوم اثبات کار و ادغام اتریوم در اینترنت جستجو کرده اند، در حالی که هیچ کشور دیگری بیش از ساکنان سوئیس  اتریوم را جستجو نکرده اند. آلمان با امتیاز ۲۳۱ در رتبه سوم قرار دارد. اقتصاد پیشرو جهان، ایالات متحده آمریکا، با ۲۱۹ امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد، در حالی که هلند، استرالیا و ترکیه در رتبه های بعدی قرار دارند.

بابی اونگ، مدیر اجرایی و یکی از بنیانگذاران کوین گکو، بیان کرد که انتظارات برای ادغام اتریوم به بالاترین حد خود رسیده است. در عین حال، انتظار می‌رود اثرات آن تأثیر قابل‌توجهی بر کل بخش ارزهای دیجیتال داشته باشد. از دیدگاه فنی تر، تعداد زیادی از ماینرها وجود دارند که می خواهند به استخراج نسخه  اثبات سهام اتریوم ادامه دهند، که احتمالاً منجر به تشکیل هارد فورک های متعدد و بحث برانگیز پس از ادغام می شود. بنابراین جای تعجب نیست که عبارات جستجویی مانند “Ethereum PoW”و “ETH PoW” در این دو ماه اخیر روند صعودی داشته باشند.

خبر مرج اتریوم می تواند پیش خور شده باشد

با وجود شور و شوق جامعه ارزهای دیجیتال در مورد انتقال اتریوم به  اثبات سهام، مارک کوبان هشدار داد که ممکن است این رویداد عملا تبدیل به اصطلاح معروف “با شایعه بخر، با خبر بفروش” شود.

سرمایه گذار میلیاردر آمریکایی و مالک دالاس ماوریکس فکر می کند که هیجان سرمایه گذاران در مورد این حرکت می تواند از موارد استفاده واقعی آن پیشی بگیرد. اگر این اتفاق بیفتد، ارزش اتریوم ممکن است قبل از ادغام افزایش یابد، اما در ادامه روند صعودی شکست بخورد و اندکی پس از آن سقوط کند.

نمونه ای از چنین رویدادی « با شایعه بخر، با خبر بفروش »، افزایش قیمت دوج کوین در سال ۲۰۲۱ است. در ماه می سال گذشته، دوج کوین به ۰.۷۰ دلار رسید و بسیاری معتقد بودند که افزایش قیمت تا ۱ دلار ادامه خواهد داشت. در آن زمان، ایلان ماسک، یکی از بزرگترین حامیان این میم کوین  به عنوان مهمان در برنامه کمدی Saturday Night Live دعوت شد، جایی که قرار بود شایستگی دوج کوین را برجسته کند و بنابراین به طور بالقوه ارزش آن را افزایش دهد.

برخلاف انتظار، ثروتمندترین مرد جهان به دوج کوین اشاره ای نکرد. در ساعات بعد قیمت آن به میزان قابل توجهی سقوط کرد. در حال حاضر، دوج کوین با قیمت حدود ۰.۰۶ دلار معامله می شود که در مقایسه با سقف تاریخی خود ۹۲ درصد کاهش یافته است.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx