توکن جدید استیو وزنیاک به نام ایفورس (Efforce)، موفق شده ۲۶ برابر رشد کند!

توکن جدید استیو وزنیاک به نام ایفورس (Efforce)، موفق شده 26 برابر رشد کند!
  • زمان مطالعه: 1دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1599 نفر

توکن جدید استیو وزنیاک به نام ایفورس (Efforce)، موفق شده ۲۶ برابر رشد کند!

استیو وزنیاک موفق شده توجه افراد بسیاری را در دنیای ارزهای دیجیتال به خود جلب کند. توکن وی به نام ایفورس (Efforce) که به تازگی راه اندازی شده موفق شده رشدی ۲۶ برابری در عرض ۵ روز داشته باشد.

ارزش توکن جدید هم موسس شرکت اپل که با اختصار WOZX شناخته می شود، امروز فاصله بسیار کمی تا دو برابر شدن داشت. این توکن در هفته گذشته موفق شده بود که رشدی ۲۶ برابری برای خود ثبت کند.

این توکن که از امروز در صرافی کره ای Bithumb قابل خرید و فروش خواهد بود، موفق شده از زمان لیست شدنش در صرافی HBTC در تاریخ ۳ دسامبر بیش از ۲۴۹۰٪ رشد کند. این توکن معاملات خود را با قیمت ۱۰ سنت شروع کرد و حالا ارزشی برابر یا ۲.۵۹ دلار دارد.

توکن WOZX که در بستر بلاکچین اتریوم توسعه داده شده است قصد دارد که روشی برای ایمن سازی ذخیره انرژی ایجاد کند. این توکن که به صورت خصوصی تامین مالی شده است، عرضه کلی برابر با یک میلیارد خواهد داشت.

طبق گفته شرکت ایفورس، این توکن موفق شد تنها در ۱۳ دقیقه ابتدایی معاملاتی خود ارزش بازار خود را به ۹۵۰ میلیون دلار برساند.

از زمانی که وزنیاک شرکت اپل را در گاراژ والدینش در سال ۱۹۷۶ تاسیس کرد، این دومین سرمایه گذاری وی در حوزه بلاکچین محسوب می شود. ایفورس که خود را اولین پلتفرم بلاکچین برای ذخیره انرژی نامیده است، قصد دارد مصرف انرژی را به روشی معنادار و بدون ایجاد بی نظمی و اخلال کاهش بدهد.

توکن های WOZX در این پلتفرم توسط افرادی که در پروژه های صرفه جویی در مصرف شرکت می کنند مورد استفاده قرار می گیرند و همچنین به عنوان پاداش براساس میزان انرژی ذخیره شده در نظر گرفته می شوند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx