بیش از ۱۰۰ هزار اتر در استیکینگ اتریوم صرافی کراکن (Kraken) تاکنون قفل شده است

بیش از 100 هزار اتر در استینگ اتریوم صرافی کراکن (Kraken) تاکنون قفل شده است
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2453 نفر

بیش از ۱۰۰ هزار اتر در استیکینگ اتریوم صرافی کراکن (Kraken) تاکنون قفل شده است

پس از راه اندازی استیکینگ اتریوم در صرافی کراکن (Kraken)، در عرض چهار روز بیش از ۱۰۰ هزار اتر به ارزش ۶۰ میلیون دلار در استیکینگ اتریوم ۲.۰ این صرافی قفل شده است.

به گفته این صرافی محبوب که در آمریکا مستقر است میزان استیکینگ در ۸ دسامبر به حد نصاب خود رسید. و حالا این صرافی ۸٪ از کل اترهای استیک شده در اتریوم ۲.۰ را به خود اختصاص داده است. طبق تخمین کراکن، نرخ سود سالانه ارائه شده توسط این صرافی بین ۵ الی ۱۷ درصد خواهد بود.

جرمی ولش (Jeremy Welch)، معاون رئیس محصولات صرافی کراکن، اظهار داشت که این صرافی “مدتهاست که از حامیان اتریوم بوده است”. وی خاطرنشان کرد که کراکن یکی از اولین صرافی هایی بوده است که اتر را در آگوست سال ۲۰۱۵ در لیست خود قرار داد.

جرمی ولش همچنین بیان کرد که حجم معاملات اتریوم در این صرافی به طور معمول معادل ۱۵ تا ۴۰ درصد تجارت روزانه بیت کوین تا اول دسامبر بوده است.

راه اندازی استیکینگ اتریوم در سایر صرافی ها

صرافی کراکن تنها صرافی نیست که ارائه دهنده سرویس استیکینگ اتریوم ۲.۰ بوده است. در طول هفته گذشته صرافی هایی همچون Binance ،Huobi و Bitcoin Suisse خدمات استیکینگ خود را راه اندازی کرده اند. همچنین انتظار می رود که تا پایان ماه جاری صرافی OKEx سرویس استیکینگ خود را راه اندازی کند. صرافی Coinbase نیز در اوایل سال ۲۰۲۱ به جمع این صرافی ها خواهد پیوست.

بنا به اعلام اتریوم، کیف پول اتریوم (MyEtherWallet) نیز برای انجام استیکینگ آماده شده است. کاربران این کیف پول می توانند با استفاده از وبسایت این شرکت یا اپ اندرویدی این کیف پول، در استیکینگ شرکت کنند. تیم اوگیلوی (Tim Ogilvie)، مدیر اجرایی استیکینگ این شرکت در این خصوص گفت:

کیف پول اتریوم به درستی یکی از کیف پول های اصلی اتریوم به شمار می آید. حالا کاربران این کیف پول با بهره گیری از زیرساخت استیکینگ ما می تواند در این ارتقا مهم اتریوم سهیم باشند.

با اینکه راه اندازی بیکن چین اتریوم ۲.۰ در ابتدای ماه جاری امکان استیک کردن را ایجاد کرد، اما کاربران تا اتمام پروسه راه اندازی اتریوم ۲.۰ قادر به برداشت اترهای استیک شده خود نخواهند بود. گفته می شود که حداقل تا ۱۲ ماه این پروسه به طول خواهد انجامید.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx