بازار ارزهای دیجیتال و سهام همبستگی خود را از دست می‌دهند

تست وسط
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 406 نفر

همبستگی بازار سهام و ارزهای دیجیتال از بین خواهد رفت

چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس می‌گوید عرضه محدود ارزهای دیجیتال، به‌ویژه دارایی‌های کلان مانند بیت‌کوین، اتریوم  و بایننس کوین می‌تواند به زودی باعث از بین رفتن همبستگی آنها با بازار سهام شود.

در یک مصاحبه جدید در  CNBC، ژائو می گوید که برخلاف ارزهای فیات، مقدار دارایی های دیجیتال که می توانند عرضه شوند محدود است.

“من فکر می کنم که یک سال از بالاترین رکورد قبلی بازار گذشته است. تورم، نرخ بهره، تعدیل ها و غیره، همه بر بازارها تأثیر می گذارند، اما این تاثیرات کوتاه مدت هستند.»

من فکر می‌کنم در بلندمدت، با توجه به میزان پولی که طی دو سال گذشته در اثر کووید چاپ شده است، و میزان تسهیلات که داده شده است، قطعا تورم شکل خواهد گرفت.

ارزهای دیجیتال بزرگ مانند بیت کوین، بایننس کوین و اتریوم، عرضه محدودی دارند، بنابراین طی این دوره عرضه آنها افزایش پیدا نکرده است. تعداد افرادی که وارد این صنعت شده اند و از ابزارهای مفید ارزهای دیجیتال استفاده کرده اند افزایش یافته است. به عبارتی تقاضا افزایش یافته است.

ژائو می‌گوید که انتظار دارد که همبستگی بین رمزارزها و سهام از بین برود. به نظر چانگ پنگ ژائو، بخاطر سرمایه گذاری مردم روی ارزهای دیجیتال و بازار سهام به طور همزمان چنین همبستگی ای به وجود آمده است.

از نظر تئوری، اگر بر اساس عرضه و تقاضا پیش برویم، منطق بسیار ساده‌ای می‌توان از آن استخراج کرد، اما امروزه، بسیاری تریدرهای ارزهای دیجیتال نیز در بازار سهام حضور دارند، بنابراین وقتی بازار سهام می ریزد، مردم می‌خواهند پول نقد نگه دارند و انها ارزهای دیجیتال خود را هم میفروشند. در حال حاضر و در کوتاه مدت این دو بازار به هم وابسته هستند، اما از نظر تئوری باید این همبستگی از بین برود.

با نگاهی به ادغام موفقیت‌آمیز اتریوم برای انتقال شبکه به اثبات سهام، ژائو می‌گوید کسانی که در این فضا هستند باید انتظارات خود را مدیریت کنند زیرا تغییرات پیش‌بینی‌شده فوراً رخ نخواهد داد.

بسیاری از مردم انتظارات کوتاه مدت بسیار بالایی برای ادغام دارند. آنها فکر می کنند کارمزد تراکنش های اتریوم یک شبه از ۱۰ دلار در هر تراکنش به ۰.۰۲ دلار کاهش می یابد. به احتمال زیاد این اتفاق نخواهد افتاد. این یک روند طولانی و زمان بر است. ارتقای اتریوم چندین مرحله طی چند ماه یا چند سال طول می کشد.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx