۷۲ درصد از مردم روسیه هیچ بیت کوین یا ارز دیجیتالی ندراند

بیت کوین روسیه
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 380 نفر

یک نظرسنجی نشان می‌دهد که ۷۲ درصد روس‌ها هنوز بیت کوین نخریده اند

پیش از این، بسیاری از افرادی که اکنون در بازار ارزهای دیجیتال هستند متقاعد نشده بودند که وارد فضای بیت کوین و رمزارزها شوند. بسیاری دیگر حتی از وجود ارزهای دیجیتال آگاه نبودند. شکاف قابل توجهی در دانش ارزهای دیجیتال در آن زمان وجود داشت. علاوه بر این، توکن ها در معاملات و عملیات های دنیای واقعی کاربرد کمی داشتند یا اصلاً استفاده نمی شدند.

اما در چند سال گذشته، پذیرش و گسترش ارزهای دیجیتال به شدت افزایش یافته است. چندین سازمان، شرکت، صنایع و افراد در حال حاضر توکن های رمزنگاری را برای پرداخت و تسویه قبوض می پذیرند. برخی از کشورها حتی استفاده از ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین را به عنوان بخشی از مناقصه قانونی خود پذیرفته اند.

علیرغم گسترش استفاده از ارزهای دیجیتال، تعجب آور است که بدانید اکثریت جمعیت برخی کشورها به دنیای رمزنگاری نپیوسته اند. به عنوان مثال، یک نظرسنجی اخیر در روسیه نشان می دهد که بیشتر شهروندان آن هنوز هیچ ارز دیجیتال خریداری نکرده اند. این بدان معناست که این کشور در پذیرش ارزهای دیجیتال عقب مانده است.

تاخیر در پذیرش کریپتو در روسیه

نظرسنجی در مورد موضع جمعیت روسیه در مورد ارزهای دیجیتال توسط  تانگم، یک ارائه دهنده کیف پول ارز دیجیتال مستقر در سوئیس انجام شد. کومرسانت، یک خبرگزاری محلی، این رویداد را در ۲۵ آگوست گزارش کرد و اشاره کرد که این نظرسنجی با هدف کشف اطلاعات بیشتر در مورد سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال روسی است.

حدود ۲۱۰۰ پاسخ دهنده در این نظرسنجی شرکت کردند که ۷۲ درصد از آنها اعلام کردند که هرگز ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین را خریداری نکرده اند. این رقم نشان می دهد که سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال در روسیه به طور قابل توجهی در اقلیت قرار می گیرند.

از این نظرسنجی، هنوز هم تمایل زیادی برای سرمایه گذاری بالقوه در ارزهای دیجیتال در میان جمعیت بیشتر وجود دارد. حدود ۳۱ درصد از شرکت کنندگان تمایل خود را برای خرید ارزهای دیجیتال طی شش ماه آینده اعلام کردند. در حالی که ۳۰ درصد نشان دادند که برنامه‌ای برای سرمایه‌گذاری آتی در حوزه ارزهای دیجیتال ندارند، حدود ۴۰ درصد هم گفتند که هنوز در مورد موضع خود در مورد سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال مطمئن نیستند.

همچنین، این نظرسنجی نشان داد که ۴۶ درصد از شرکت‌کنندگان ذهنیت مثبتی نسبت به رمزارزها دارند. از سوی دیگر، حدود ۴۶ درصد تمایلی خنثی به دارایی های کریپتویی دارند، در حالی که حدود ۹ درصد از پاسخ دهندگان موضع منفی در مورد ارزهای دیجیتال داشتند.

علاوه بر این، این نظرسنجی توانایی درآمدزایی سرمایه‌گذاری‌های مرتبط به ارزهای دیجیتال را به عنوان مزیت اصلی داشتن این دارایی عنوان کرد. این نشان داد که حدود ۴۴ درصد از شرکت کنندگان به این دلیل در ارزهای دیجیتال مشارکت داشته اند.

با این حال، فقدان پشتوانه فیزیکی برای ارزهای دیجیتال اصلی ترین دلیل دلسرد شدن آنها بود. ۶۸ درصد از پاسخ دهندگان این دلیل دوم را برای عدم مشارکت خود در ارزهای دیجیتال انتخاب کردند.

آگاهی کم مردم روسیه

سطح پایین آگاهی و آموزش بیت کوین و ارزهای دیجیتال در روسیه دلیل پایین بودن نرخ پذیرش کریپتو در این کشور است. از این نظرسنجی، تنها ۶ درصد از شرکت کنندگان دانش خوبی از ارزهای دیجیتال داسشتند و ۸۰ درصد آنها تنها با این اصطلاح آشنا بودند.

برخی از متخصصان فکر می کنند که محدودیت های ارز خارجی توسط بانک روسیه باعث ایجاد مشکل برای شهروندان شده است.

برخی معتقدند که مردم از بیت کوین و استیبل کوین برای انتقال پول نقد به خارج از کشور استفاده می کنند. آنها بعداً وجوه خود را از جاهای دیگر مانند امارات متحده عربی یا گرجستان نقد می کنند.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx