کاهش حقوق مدیر سوشی سواپ با رای جامعه حاکمیتی

سوشی سواپ
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 450 نفر

جامعه حاکمیتی سوشی سواپ حقوق مدیر خود را با رای گیری کاهش داد

جامعه حاکمیتی صرافی غیرمتمرکز ارز دیجیتال سوشی سواپ رای به کاهش حقوق برای پست مدیر اجرایی خود، یا در اصطلاح خود “سرآشپز” داده است.

در پیشنهاد اولیه سوشی سواپ، حقوق برای نقش مدیر اجرایی ۸۰۰,۰۰۰ USDC به عنوان حقوق پایه و ۶۰۰,۰۰۰ توکن SUSHI اختصاص یافته، از جمله مشوق‌های اضافی بود.

پیشنهاد اولیه و میزان پاداش با واکنش قابل توجهی از سوی جامعه مواجه شد. این نگرانی در سطر اول پیشنهاد جدید آورده شد. متن پیشنهاد جدیدتر که توسط تانگل به اشتراک گذاشته شده است. می‌گوید: جامعه نگرانی‌های خود را درباره گنجاندن پاداش و غرامت با هم در یک پیشنهاد ابراز کرده است.

این جدایی به جامعه انعطاف بیشتری می‌دهد تا بدون نیاز به رأی مخالف طرح گسترده‌تر، با غرامت هماهنگ شود.

این مشوق ها در ابتدا شامل مشوق های قیمت هدف برای استخدام مدیر جدید سوشی سواپ بود که اگر در یک دوره یک ساله حفظ شود، بیش از ۱۰ میلیون دلار خواهد بود.

ساختار تشویقی جدید که امروز تصویب شد، حقوق پایه را به ۵۰۰۰۰۰ USDC کاهش داد. همچنین مقدار کل توکن های سوشی برای ساختار تشویقی را از ۱.۲ میلیون به ۱ میلیون توکن کاهش داده است.

رای‌گیری که محدوده‌های هدف قیمت فعلی را حفظ کند، بزرگ‌ترین نقطه اختلاف بود، اما با نسبت آرای ۵۳ به ۴۷ درصد با ۴۰ رأی‌دهنده به تصویب رسید.

رای گیری مجدد

علاوه بر این، این انجمن همچنین در مورد استخدام جدید تایید شده قبلی برای اطمینان از همسویی با جامعه خود در مورد پیشنهاد، رای گیری مجدد انجام خواهد داد.

جان هوارد، که در پیشنهاد اولیه به عنوان مدیر اجرایی جدید پیشنهاد شده بود، آن رای قبلی را به دست آورد. اکنون، سوشی سواپ نظرسنجی دیگری برای رای دادن به انتصاب جان هوارد به عنوان مدیر اجرایی، احتمالاً در کنار سایر نامزدها برگزار خواهد کرد.

جستجوی سوشی سواپ برای یک رهبر جدید به دنبال خروج مدیر قبلی ماکی در سپتامبر ۲۰۲۱ صورت گرفت. طبق گفته دفی لیاما، ارزش کل صرافی در حال حاضر تقریباً ۶۶۱ میلیون دلار است.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx