صرافی جدید سوشی سواپ در شبکه Sei راه اندازی می‌شود

سوشی سواپ
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 549 نفر

جرد گری، مدیرعامل سوشی سواپ، در کنفرانسی در میامی گفت: صرافی غیرمتمرکز سوشی سواپ در حال راه اندازی یک صرافی فیوچر غیرمتمرکز دائمی در شبکه Sei است. گری در کوانتوم میامی گفت:

«این یک بازی جدید برای ما است.»

شبکه Sei، یک بلاکچین لایه ۱ جدید است که در برنامه های تجاری غیرمتمرکز تخصص دارد. این اقدام سوشی سواپ را به اکوسیستم های غیر مبتنی بر اتریوم و بخش متفاوتی از امور مالی غیرمتمرکز خواهد برد. این صرافی غیرمتمرکز در اوایل این هفته پیشنهاد حاکمیتی را تصویب کرد تا توکنومیکس خود را اصلاح کند و سعی کند ارزش را به توکن اصلی خود، سوشی هدایت کند، و صرافی جدید می‌تواند بر طرح توکنومیک سوشی سواپ تأثیر بگذارد و منبع درآمد جدیدی برای پروتکل اضافه کند.

به عنوان بخشی از اکوسیستم کازماس، Sei یکی از بزرگترین بلاکچین های غیر اتریوم است که به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا زنجیره های سفارشی برای برنامه های خاص بسازند. سو‌شی سواپ قصد دارد در کنار این پروتکل در توسعه اکوسیستم خود کار کند.

طبق گفته DeFiLlama، معاملات آتی دائمی در کریپتو یکی از بخش‌هایی است که سریع‌ترین رشد را دارد. طبق گفته شبکه غیرمتمرکز اوراکل چین لینک، بازار آتی دائمی یا بازار مشتقات، بیش از ۱ کوادریلیون دلار ارزش در بازارهای سنتی دارد. سوشی سواپ یکی از اولین صرافی‌های غیرمتمرکز بود که کشش عمده‌ای را به دست آورد، اما با چالش‌هایی با تیم داخلی، باند مالی و بررسی‌های فزاینده‌ای از سوی تنظیم‌کننده‌ها مواجه شد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx