استیبل کوین Djed در این ۳ صرافی لیست می‌شود

استیبل کوین Djed
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 371 نفر

در اطلاعیه اخیری که توسط شبکه کوتی (COTI) به اشتراک گذاشته شده است، استیبل کوین Djed کاردانو در یک صرافی دیگر هم لیست می‌شود. موزلی سواپ (Muesliswap)، یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) مبتنی بر کاردانو، اعلام کرده است که استیبل کوین Djed و کوین ذخیره آن، Shen را فهرست می کند.

یک روز پیش از آن بزرگترین DEX کاردانو از نظر ارزش کل قفل شده (TVL)، Minswap، لیستینگ جفت‌ارزهای ADA/DJED و ADA/SHEN را در پلتفرم خود اعلام کرد.

صرافی مستقر در سنگاپور Bitrue اولین صرافی ای خواهد بود که DJED و SHEN را فهرست می کند، زیرا اوایل هفته یک لیست دوگانه انحصاری از هر دو توکن را اعلام کرد. با افزایش انتظارات برای راه اندازی قریب الوقوع استیبل کوین Djed، شبکه کوتی در توییتر برای به اشتراک گذاشتن به روز رسانی های کیف پول Djed اقدام کرده است. این کمپانی می گوید که ادغام کیف پول Nami برای پشتیبانی از CIP-30 برای شبکه اصلی آماده است. پیشنهادی که توسط توسعه دهنده کاردانو، آدام دین ارائه شده است، در شبکه آزمایشی گنجانده خواهد شد. در نهایت، کوتی به اشتراک گذاشت که کیف پول بعدی که یکپارچه می شود eternlwallet است.

همانطور که قبلاً گزارش شد، آدام دین جزئیات بیشتری را در مورد CIP-30 فاش کرد، یک پیشنهاد بهبود کاردانو که عملکرد تعامل صفحه وب را به کیف پول‌های داغ مبتنی بر کاردانو می‌آورد و پلی بین ذخیره‌سازی دارایی‌های کریپتو و برنامه‌های غیرمتمرکز ایجاد می‌کند.

راه اندازی استیبل کوین با وثیقه کاردانو، Djed، اکنون بسیار نزدیک تر شده است، زیرا شبکه کوتی اعلام کرد که راه اندازی برای هفته آینده برنامه ریزی شده است. حساب رسمی توییتر Djed این را تأیید کرد و گفت که تا راه اندازی این استیبل کوین با وثیقه بیش از حد چند روز دیگر باقی مانده است. با این حال، هنوز اطلاعات دقیقی در مورد تاریخ دقیق آن ارائه نشده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx