افزایش ۷۰۰ درصدی حجم معاملات توکن سینتتیک نتورک

سینتتیک نتورک
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 443 نفر

راه حل مقیاس بندی لایه ۲ سینتتیک نتورک در این ماه پیشرفت های مهمی را انجام داد. این توکن که اغلب به عنوان یک دیفای “تراشه آبی” توصیف می شود، یکی از اولین پروژه هایی بود که در شبکه اتریوم راه اندازی شد. و اکنون این پلتفرم با توجه به پاسخ دریافتی کاربران، رنگ واقعی خود را نشان داد.

بررسی علت

به گفته کین وارویک، بنیانگذار Synthetix، پیشنهادی که به عنوان ارتقای  (SIP-120) شناخته می شود، کلید حرکت صعودی پروتکل بود. این نتیجه ادغام وان اینچ با Atomic Swaps، یک تابع تبادل جدید بود.

این به کاربران اجازه داد تا دارایی های Synthetix را بدون احیای کارمزد با قیمت گذاری از طریق چین لینک و ورژن ۳ یونی سواپ به صورت اتمی مبادله کنند.

به وضوح به اکوسیستم کمک کرد تا کشش بیشتری را ثبت کند. حجم پروتکل مشتقات غیرمتمرکز پس از ادغام کامل با ۱ اینچ برای معاملات بدون لغزش، ۷۰۰ درصد افزایش یافت.

 

منبع: مساری

منبع: مساری

بر اساس داده های ارائه شده توسط Synthetix. اکثر حجم معاملات از ۱ اینچ، یک صرافی غیرمتمرکز جمع آوری شد.

۱ اینچ تمام پروژه هایی را که تجارت Synth را تسهیل می کردند، هدایت می کند. طبق یک بینش، این پلتفرم در هفته گذشته ۲.۹۰ میلیارد دلار حجم را پردازش کرد.

 

منبع: Grafana.synthetix.io

منبع: Grafana.synthetix.io

در همین حال، در ماه ژوئن، پروتکل از یک میلیون دلار در هزینه روزانه فراتر رفت. این چهار برابر مقداری بود که بیت کوین به دست می آورد. در زمان انتشار، سینتتیک نتورک میانگین هفت روزه کارمزد ۱۷۵۸۵۷ دلار را ثبت کرد. کمی کمتر از میانگین هفت روزه بیت کوین یعنی ۲۲۲۶۵۱ دلار بود.

ادغام مذکور از نوامبر سال گذشته شروع به کار کرده است. اما مبادلات اتمی ارتقا یافته Synthetix، با SIP-198 در ارائه راه‌های لازم برای پرش توکن شاخص اکوسیستم بسیار مفید بود.

صعود بیشتر در راه است؟

اما اکوسیستم هنوز تمام نشده است. بنیانگذار سینتتیک نتورک، کین وارویک، پیشنهاد جدیدی را پیشنهاد کرد SIP-276: این تورم SIP با عرضه کل توکن های سینتتیک نتورک به پایان می رسد.

اگر SIP-276 توسط جامعه حاکمیتی snx تصویب شود، ده قسط دوره‌ای از ۶۷۵۰۰۰ توکن SNX به مجموع عرضه فعلی ۲۹۳ میلیون توکن اضافه می‌شود تا به مرز ۳۰۰ میلیون برسد، قبل از پایان تورم به طور نامحدود.

در واقع، با نگاهی به چنین روایت‌های صعودی، حتی نهنگ‌ها هم از پلتفرم و هم نشانه حکومت‌داری خوششان آمد.

ناگفته نماند که چنین تحولاتی واکنش هایی را در سطح جامعه برانگیخته است. این را در نظر بگیرید – Synthaman کاربر توییتر دید صعودی ارائه کرد و گفت: “SNX در آستانه تبدیل شدن به کالای کمیاب با تورم صفر است…”

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx