سیستم پرداخت فوری فدرال رزرو، FedNow، می تواند بزودی فعال شود

فدرال رزرو
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 453 نفر

فدرال رزرو ایالات متحده می گوید که سرویس پرداخت فوری خود، FedNow را تا تابستان آینده معرفی خواهد کرد.

FedNow سال آینده راه اندازی می شود

فدرال رزرو در حال آماده شدن برای راه اندازی FedNow، یک سیستم تسهیل پرداخت جدید است که می تواند نیاز به ارز دیجیتال بانک مرکزی را کاهش دهد.

Lael Brainard، نایب رئیس فدرال رزرو، امروز اعلام کرد که انتظار می رود سرویس FedNow بین ماه مه و ژوئیه ۲۰۲۳ فعال شود. برینارد همچنین گفت که این سیستم از سپتامبر امسال تحت آزمایش فنی قرار خواهد گرفت.

این خبر در ۲۹ آگوست در یک کارگاه آموزشی اولیه در روزمونت، ایلینوی از طریق پخش اینترنتی فاش شد.

در طول کارگاه امروز، برینارد از موسسات مالی و ارائه دهندگان نرم افزار در ایالات متحده خواست تا سیستم های خود را در انتظار راه اندازی سرویس جدید به روز کنند.

برینارد گفت: تغییر به زیرساخت پرداخت بلادرنگ نیازمند تلاش متمرکز است، اما تغییر اجتناب ناپذیر است. اکنون زمان آن فرا رسیده است که همه سهامداران کلیدی منابع لازم را برای حمایت از پرداخت های فوری اختصاص دهند.

ابتکاراتی مانند یک برنامه آزمایشی، منبع FedNow Explorer، انجمن FedNow، و کارگاه FedNow Early Adopter انتظار می رود تعامل را افزایش دهند.

به گفته فدرال رزرو، FedNow یک سیستم پرداخت فوری است که تراکنش های بلادرنگ را بین خانوارها، مشاغل و موسسات مالی در ایالات متحده ارائه می دهد.

برینارد خاطرنشان کرد که این سرویس با فناوری ابری ساخته شده است و به سیستم پرداخت اجازه می دهد تا بدون از بین بردن انعطاف پذیری مقیاس شود. این توانایی مقیاس برای توان عملیاتی سیستم و همچنین پوشش جغرافیایی آن اعمال می شود و خدمات مداوم را حتی در مناطق دوردست تضمین می کند.

 

جریان پرداخت FedNow

جریان پرداخت FedNow

FedNow در صنعت کریپتو قابل توجه است زیرا به عنوان جایگزینی برای ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) معرفی شده است. به ویژه، میشل بومن، فرماندار فدرال رزرو در ۱۷ آگوست اظهار داشت که FedNow “به مسائلی که برخی در مورد نیاز به CDBC مطرح کرده اند، رسیدگی می کند.”

برینارد، در عین حال، اشاره کرده است که راه اندازی CBDC به تایید کنگره نیاز دارد و حداقل پنج سال طول می کشد تا طراحی و اجرا شود. به این ترتیب، FedNow تقریباً به طور قطع قبل از تکمیل هرگونه تلاش CBDC در ایالات متحده خواهد بود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx