امکان ایجاد حساب با شماره‌های ناشناس بلاکچینی به تلگرام افزوده شد

تلگرام
  • زمان مطالعه: ۳دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 428 نفر

تلگرام با فعال کردن پشتیبانی از شماره های ناشناس مبتنی بر بلاکچین که قیمتی در حدود ۱۶ دلار دارند، ویژگی های امنیتی خود را افزایش داده است.

اپلیکیشن پیام‌رسان تلگرام به‌روزرسانی جدیدی را ارائه کرده است که به کاربران امکان می‌دهد با استفاده از شماره‌های ناشناس مبتنی بر بلاکچین، به جای شماره تلفن‌های همراه، حساب‌هایی ایجاد کنند.

تلگرام از قبل شماره تلفن‌های خصوصی افراد را از کاربرانی که اضافه نشده‌اند در برنامه پنهان می‌کرد، با این حال، کاربران اکنون می‌توانند شماره‌ها را از همه پنهان کنند، که احتمالاً باعث خوشحالی افرادی می‌شود که به ویژگی‌های متمرکز بر حریم خصوصی اهمیت می‌دهند.

این پلتفرم پیام رسان به یک برنامه محبوب برای علاقه مندان به ارزهای دیجیتال تبدیل شده است. این حرکت بخشی از به‌روزرسانی ۹.۲ است که در ۶ دسامبر راه‌اندازی شد، که همچنین به کاربران امکان می‌دهد تایمرهای پیام‌ها را در چت‌های جدید حذف کنند.

برای استفاده از این ویژگی، کاربران باید «شماره های ناشناس مبتنی بر بلاکچین» را از Fragment، یک پلت فرم حراج غیرمتمرکز که توسط خالق تلگرام، پاول دوروف، تأسیس شده است، خریداری کنند.

فرگمنت نام های کاربری و شماره های ناشناسی را می فروشد که فقط با تلگرام سازگار هستند. خریدها در پلتفرم از طریق توکن وابسته به تلگرام The Open Network (TON) انجام می شود.

آپدیت تلگرام

پس از خرید یک شماره، افراد می توانند پس از ورود به تلگرام از این شماره های خصوصی برای دریافت متن کد تایید استفاده کنند. افراد می توانند یک شماره تصادفی را در فرگمنت به قیمت ۹ تن (۱۶ دلار) خریداری یا می توانند از طریق مزایده آن‌ها را خرید و فروش کنند. به نظر می رسد که برخی از شماره‌های خاص تقاضای زیادی را به خود جلب می کنند، زیرا “۸۸۸۸۸۸۸” در حال حاضر بالاترین قیمت پیشنهادی ۳۳,۰۷۵ تن (۶۰,۵۲۷ دلار) را در زمان نگارش مقاله دارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx