دو کوان، بنیانگذار ترا، در صربستان پنهان شده است

دو کوان
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 399 نفر

مقامات کره جنوبی از دولت صربستان درخواست همکاری کرده اند که دو کوان را به کره جنوبی بازگرداند تا با اتهامات خود روبه رو شود.

تعقیب جهانی بنیانگذار و مدیر عامل جنجالی ترافرم لبز، دو کوان، همچنان ادامه دارد و مقامات کره جنوبی اکنون معتقدند که او پس از ترک سنگاپور در ماه سپتامبر، به صربستان رفته است. بر اساس گزارشی از چوسان مدیا در ۱۱ دسامبر ، مقامات کره جنوبی اطلاعات مربوط به محل اختفای دو کوان را دنبال کردند و متوجه شدند که او اکنون در صربستان است. یکی از مقامات به این نشریه گفت:

“اخیراً اطلاعاتی به دست آوردیم که مدیر عامل کوان در صربستان است و مشخص شد که این اطلاعات درست است.”

در این گزارش همچنین آمده است که وزارت دارایی کره جنوبی “در حال درخواست همکاری از دولت صربستان” به عنوان بخشی از تحقیقات است. مقامات کره جنوبی از زمان فروپاشی ترا به دنبال یافتن دو کوان بوده‌اند، اما به نظر می‌رسد تا کنون شانس زیادی برای تعیین مکان او نداشته‌اند.

مشخص شد که این مرد ۳۱ ساله در اواخر ماه آوریل، درست قبل از فروپاشی اکوسیستم ترا، به سنگاپور نقل مکان کرده است. در ۱۴ سپتامبر، واحد جنایی مالی و اوراق بهادار دفتر دادستانی ناحیه جنوبی سئول، حکم بازداشت کوان را به اتهام نقض قوانین بازار سرمایه کره جنوبی صادر کرد. در همان زمان، مقامات سنگاپور تأیید کردند که کوان دیگر در این کشور نیست و به نظر می رسد که به قصد مقصد ناشناخته جدیدی به دبی پرواز کرده است. اندکی پس از آن، در ۲۶ سپتامبر، اینترپل نیز بنا به گزارش ها “اعلامیه قرمز” را علیه دو کوان صادر کرد.

در ۶ اکتبر، وزارت امور خارجه کره جنوبی دستور داد که کوان پاسپورت خود را تسلیم کند. این وزارتخانه افزود که عدم رعایت این دستور امر منجر به لغو کلی گذرنامه وی خواهد شد. در اواخر همان ماه، دادستان‌های کره جنوبی گزارش‌هایی را تأیید کردند که دو کوان برای توقف احتمالی قبل از رفتن به مقصد دیگری (که، همانطور که مشخص شد، ممکن است صربستان باشد) به دبی پرواز کرده است.

اگر معلوم شود که دو کوان در صربستان است، باید دید کره جنوبی برای استرداد بنیانگذار ترا چه خواهد کرد. در حالی که کره جنوبی با ۳۱ کشور پیمان استرداد دوجانبه منعقد کرده است، صربستان در میان آنها نیست. با این حال، کره جنوبی همچنین با شورای اروپا که صربستان یکی از امضاکنندگان آن است، وارد یک معاهده استرداد چندجانبه بسیار گسترده‌تر شده است.

کوان گفته است که “در حال فرار” نیست و “هیچ تلاشی برای پنهان شدن انجام نداده است.” او در چند ماه گذشته به فعالیت خود در رسانه های اجتماعی ادامه داده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx