دو کوان ۱۱ می ماه در دادگاه مونته نگرو حاضر می‌شود

دو کوان
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 887 نفر

کوان دو هیونگ، معروف به دو کوان، که در چندین کشور به اتهام کلاهبرداری در رابطه با سقوط پروژه ارزهای دیجیتال ترافرم لبز تحت بازرسی قرار دارد، در ۱۱ می در مونته نگرو، جلسه دادگاهی به اتهام تلاش برای سفر با استفاده از گذرنامه جعلی خواهد داشت.

دو کوان در ۲۳ مارس در فرودگاه پودگوریتسا مونته نگرو به همراه هان چانگ جون، مدیر ارشد مالی ترافرم لبز دستگیر شد. هر دوی آنها از آن زمان تاکنون در این کشور بازداشت شده‌اند. کوان تحت اخطار قرمز اینترپل قرار داشت و تحت تعقیب بود. بنا بر گزارش‌ها، آنها قصد داشتند به دبی سفر کنند و چندین سند مسافرتی و مدارک شناسایی به نام‌های مختلف در اختیار داشتند. کوان و هان هر دو اتباع کره جنوبی هستند. دادگاه مونته نگرو کیفرخواست کوان و هان را در ۲۱ آوریل اعلام کرد و بازداشت آنها را به دلیل خطر خروج از کشور تمدید کرد.

کوا‌ن در ایالات متحده و کره جنوبی تحت تعقیب است، جایی که دادستان ها او را به کلاهبرداری و چندین اتهام دیگر مربوط به سقوط پروژه ۴۰ میلیارد دلاری ارز دیجیتال Terra-Luna در سنگاپور در ماه می سال گذشته متهم می کنند. دو کوان تمام اتهامات علیه خود را رد کرده است. آترافرم لبز نیز اعلام کرده است که تحقیقات کره جنوبی در مورد Terra-Luna به شدت سیاسی شده است و ادعا می کند که این اتهامات بی اساس است. در یک تحول مرتبط، وکلای دو کوان در ایالات متحده از دادگاهی در دادگاه ناحیه جنوبی نیویورک خواستند که شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) را که رهبر سابق ترافرم لبز را به کلاهبرداری مربوط به “اوراق بهادار ثبت نشده” متهم می کند، رد کند. بلومبرگ روز شنبه با استناد به پرونده حقوقی گزارش داد وکلای کوا‌ن می‌گویند استیبل کوین ترا یک ارز است و اظهارات SEC در مورد مقررات اوراق بهادار در مورد دارایی های دیجیتال غیرقانونی است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx