تتر بدون دستور مقامات قضایی تورنادو کش را تحریم نمی کند

تتر تورنادو کش
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 401 نفر

تتر آدرس‌های تحریم‌شده تورنادو کش را بدون درخواست مقامات مسدود نمی‌کند

شرکت مسئول توسعه استیبل کوین تتر در روز چهارشنبه در پستی اعلام کرد تتر (USDT) هنوز درخواستی از دفتر کنترل سرمایه های خارجی ایالات متحده (OFAC) برای مسدود کردن آدرس های قرارداد هوشمند پلتفرم تورنادوکش که در لیست سیاه قرار دارند، دریافت نکرده است.

این شرکت افزود، در صورتی که دفتر کنترل سرمایه های خارجی ایالات متحده درخواست صریحی ارائه دهد، تتر از آن پیروی خواهد کرد.

به گفته تتر، که نشان می‌دهد نمی‌خواهد تحقیقات در حال انجام را به خطر بیندازد یا باعث قفل شدن یا رها شدن وجوه شود، قفل کردن یک‌جانبه آدرس‌های بازار ثانویه می‌تواند یک حرکت بسیار مخرب و بی‌ملاحظه باشد.

دفتر کنترل سرمایه های خارجی ایالات متحده در ۸ آگوست ۴۵ آدرس اتریوم مرتبط با تورنادو کش را به لیست سیاه خود اضافه کرد و عملاً شهروندان ایالات متحده را از استفاده از پروتکل یا تعامل با آدرس های آن منع کرد.

اما تتر مستقر در هنگ کنگ از مشتریان آمریکایی پشتیبانی نمی کند و در ایالات متحده تجارت نمی کند. بنابراین، این شرکت داوطلبانه از برخی مقررات ایالات متحده پیروی می کند.

بیشتر آدرس‌های موجود در لیست سیاه شامل قراردادهای ارز دیجیتال USDC است که از تورنادو کش استفاده کرده اند.

شرکت سرکل بلافاصله با قرار دادن بیش از ۳۵ آدرس اتریوم در لیست سیاه و مسدود کردن ۷۰۰۰۰ دلار USDC، از تحریم های آمریکا تبعیت کرد.

تتر در پست خود از سرکل نام برد و گفت اگر این عمل بدون دستورالعمل مقامات ایالات متحده انجام شود، این اقدام را عجولانه خواند.

مقایسه دو استیبل کوین برتر در این زمینه

بر اساس داده‌های  Dune Analytics، تتر در طول تاریخ تقریباً ۹ برابر آدرس‌های موجود در اتریوم را نسبت به USDC ممنوع کرده است. محقق اتریوم، فیلیپ کاستنگوی، ۷۰۹ آدرس ممنوعه را از زمان تأسیس آن در سال ۲۰۱۷ ردیابی کرده است. در حالی که USDC از ژوئن ۲۰۲۰، ۸۲ آدرس را ممنوع کرده است.

تام ایمر، نماینده آمریکا، روز سه شنبه از دفتر خزانه داری جانت یلن خواست تا تحریم های مرتبط با تورنادو کش را گسترش دهد. و گفت: “انتظار حفظ حریم خصوصی طبیعی است.”

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx