استفاده یونی سواپ از NFT ها برای تامین نقدینگی

یونی سواپ NFT
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 401 نفر

چشم انداز یونی سواپ برای استفاده مالی از NFT ها

یونی سواپ در حال حاضر تمایل خود را به بخش مالی NFT را نشان می دهد. این صرافی مذاکراتی را با چندین پروتکل وام دهی NFT آغاز کرده است. اسکات لوئیس، رئیس محصول NFT در یونی سواپ، این اطلاعات را از طریق یک پست رسانه اجتماعی فاش کرد.

توکن های غیرقابل تعویض (NFT) همچنان در این روزها توجه بیشتری را به خود جلب می کنند زیرا دانش افراد در مورد دارایی های دیجیتال در حال بیشتر شدن است. علاوه بر این، این فضا دارای چندین بخش جذاب است که از طریق تعامل، تجربیات هیجان انگیزی را به کاربران ارائه می دهد. از این رو، شرکت ها و پروژه های بیشتری به این توکن ها علاقه مند هستند تا از امکانات خارق العاده آنها استفاده کنند.

لوئیس در توییتی نوشت که یونی سواپ در حال بررسی و سپس طراحی یک پلتفرم NFT است.طبق این پست، این حرکت گام اولیه شرکت در ایجاد یک پلتفرم NFT است. این صرافی غیرمتمرکز قبلاً مذاکراتی را با حدود هفت پروتکل وام دهی برای برنامه های خود آغاز کرده است.

یونی سواپ به وضوح بیان کرد که برنامه های خود را برای مشارکت با پروتکل های وام دهی بر اساس NFT ها را را دنبال می کند. اما این پست توییتری چندین بازخورد متفاوت داشت. برخی از کاربران از این برنامه یونی سواپ حمایت کردند. برای این افراد، این یک گام بزرگ است که امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) را در آینده تقویت خواهد کرد.

بازخورد کاربران

با این حال، برخی از کاربران به واقعی بودن برنامه های یونی سواپ شک دارند. آنها اهداف این صرافی غیرمتمرکز را زیر سوال می برند و به این نکته اشاره می کنند که  این صرافی ارز دیجیتال می خواهد از طریق این خبر مشتریان بیشتری را جذب کند. در نتیجه، آنها بر این باورند که یونی سواپ تمایل دارد تا دارایی های بیشتری از کاربران را برای نقدینگی خود جذب کند.

پلتفرم سودوسواپ به کاربران اجازه می دهد که به طور ناشناس در زمینه فروش NFT ها و تامین نقدینگی استخرهای NFT شرکت کنند. این اتفاق اندکی پس از توییت لوئیس در مورد برنامه‌های یونی سواپ برای استفاده از پشتیبانی پلتفرم سودوسواپ برای معرفی NFT رخ داد.

علاقه بونی سواپ به دنیای NFT

تعاملات یونی سواپ در فضای NFT طی چند ماه گذشته افزایش یافته است. یونی سواپ به عنوان یکی از بزرگترین صرافی های غیرمتمرکز (DEX) دارای حدود ۶ میلیارد دلار دارایی در استخرهای نقدینگی خود است.

همچنین، مالکیت جدید خود را با Genie، یک بازار NFT و پلتفرم تجمیع، در ماه ژوئن معرفی کرد. Genie  اکنون کاربران را قادر می سازد تا به راحتی دارایی های دیجیتال را از چندین مکان دیگر در صنعت انتخاب کنند. در سال ۲۰۱۹، این شرکت یونی ساکس را راه اندازی کرد. یونی ساکس اولین نسخه از استخرهای نقدینگی NFT است.

افزایش علاقه یونی سواپ به فعالیت های NFT را به وضوح می توان مشاهده کرد. به طور کلی افزایش کشش و سودمندی برای دارایی های دیجیتال در داخل و خارج از فضای مالی غیرمتمرکز (DeFi) وجود دارد.

در نتیجه، افراد، شرکت‌ها، صنایع و سازمان‌های بیشتری وارد فضای NFT می‌شوند. آن‌ها از دارایی‌های توکن‌شده برای اهداف مختلف مانند قراردادهای املاک، درآمدزایی از حقوق پخش موسیقی، کلکسیون‌ها، مدهای دیجیتال و موارد دیگر استفاده می‌کنند.

همچنین پلتفرم‌های مشابهی مانند  اوپن سی، eBay، مجیک ادن و سایرین در حال انجام پروژه های جذابی مرتبط با NFT ها هستند. طبق گزارش سه ماهه دوم DappRadar، در آینده ممکن است شاهد نبرد پلتفرم های NFT باشیم.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx