سختی شبکه بیت کوین (BTC) به رکورد جدیدی رسید

سختی شبکه بیت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 281 نفر

سختی شبکه بیت کوین رکورد زد

سختی شبکه بیت کوین در روز یکشنبه ۳.۵۵ درصد افزایش یافت و به رقم ۶۴.۶۸ تریلیون رسید. این رقم، بالاترین میزان سختی شبکه بیت کوین در تاریخ است. سختی شبکه بیت کوین، معیاری است که نشان‌دهنده میزان دشوار بودن استخراج بیت کوین است. هرچه سختی شبکه بیشتر باشد، استخراج بیت کوین دشوارتر می‌شود.

افزایش سختی شبکه بیت کوین، نشان‌دهنده افزایش قدرت هش شبکه نیز است. قدرت هش، میزان توان محاسباتی است که در شبکه بیت کوین برای استخراج بیت کوین استفاده می‌شود. در سه‌ماه گذشته، قدرت هش شبکه بیت کوین به‌طور میانگین ۴۲۳.۱ اگزاهش بر ثانیه بوده است. این رقم، نشان‌دهنده افزایش قابل‌توجه قدرت هش شبکه در مقایسه با سال‌های گذشته است. در میان ۴۶ استخر استخراج فعال کنونی، «انت‌پول» و «فاندری یو‌اس‌ای» هرکدام بیش از ۲۵ درصد از قدرت هش شبکه را در اختیار دارند.

سختی شبکه بیت کوین چیست

افزایش سختی شبکه بیت کوین، پیامدهای مختلفی دارد. از یک سو، این امر باعث می‌شود که استخراج بیت کوین برای ماینرها دشوارتر شود و در نتیجه، سودآوری آنها کاهش یابد. از سوی دیگر، این امر باعث می‌شود که امنیت شبکه بیت کوین افزایش یابد. افزایش قدرت هش شبکه نیز نشان‌دهنده افزایش علاقه به استخراج بیت کوین است. این امر می‌تواند به دلیل افزایش قیمت بیت کوین یا سایر عوامل باشد.

با توجه به افزایش سختی و قدرت هش شبکه بیت کوین، انتظار می‌رود که استخراج بیت کوین در آینده نیز دشوارتر شود. این امر می‌تواند منجر به کاهش سودآوری ماینرها و افزایش امنیت شبکه بیت کوین شود. در ادامه، به برخی از پیامدهای احتمالی افزایش سختی و قدرت هش شبکه بیت کوین اشاره می‌کنیم:

  • کاهش سودآوری ماینرها: افزایش سختی شبکه بیت کوین، باعث می‌شود که ماینرها برای استخراج یک بلاک بیت کوین، توان محاسباتی بیشتری مصرف کنند. این امر هزینه‌های استخراج را افزایش می‌دهد و در نتیجه، سودآوری ماینرها کاهش می‌یابد.
  • افزایش امنیت شبکه بیت کوین: افزایش قدرت هش شبکه باعث می‌شود که حمله به شبکه بیت کوین دشوارتر شود. این امر به دلیل آن است که برای حمله به شبکه بیت کوین، ماینرها باید قدرت هش بیشتری نسبت به قدرت هش کل شبکه داشته باشند.

البته، لازم به ذکر است که اینها تنها برخی از پیامدهای احتمالی افزایش سختی و قدرت هش شبکه بیت کوین هستند. تأثیر واقعی، در آینده به شکلی واضح‌تر مشخص خواهد شد

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx