کف بیت کوین | ۵ شاخصی که کف بیت کوین را نشان می‌دهد

تعیین کف بیت کوین با تحلیل آنچین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 413 نفر

۵ شاخصی که کف بیت کوین را اعلام کردند

بازارهای بیت کوین و کریپتو یک سال کامل در قلمرو نزولی هستند و تقریباً در آن زمان است که به کف چرخه بیت کوین می‌رسیم.

در طول بازار نزولی قبلی، در دسامبر ۲۰۱۸، یک سال پس از اوج قیمت بیت کوین بازار به کف خود در ۳۲۰۰ دلار رسید. این بار، بیت کوین نسبت به اوج خود در یک سال گذشته ۷۵ درصد کاهش یافته است و سیگنال های مربوط به شناسایی کف بیت کوین در حال افزایش هستند.

در ۶ دسامبر، چارلز ادواردز، بنیانگذار صندوق سرمایه گذاری Capriole، به بررسی داده های زنجیره ای (Onchain) پرداخت. او متوجه شد که چندین سیگنال وجود دارد که نشان می دهد بهترین زمان برای خرید بیت کوین است.

کف بیت کوین

پذیرش بیت کوین علیرغم سقوط صرافی FTX و مشکلاتی در صنعت ایجاد کرده در بالاترین حد خود قرار دارد. در حال حاضر شاهد بالاترین نرخ رشد در آدرس ها با بیش از ۰.۱ بیت کوین در تاریخ هستیم. آدرس هایی که بیت کوین را برای بیش از یک سال نگه می دارند نیز بیش از هر زمان دیگری از شبکه را نشان می دهند.

علاوه بر این، تنها چهار بار دیگر در تاریخ شبکه وجود داشته است که هزینه تولید بیت کوین کمتر از هزینه برق آن بوده است. این موارد نیز با کف بازار مصادف شد.

ادواردز مشاهده کرد که قیمت بیت کوین نیز با ۵۵ درصد تخفیف نسبت به ارزش انرژی بیت کوین معامله می شود. BEV، ارزش منصفانه دارایی است که با استفاده از مصرف وات خالص انرژی در شبکه قیمت گذاری می شود. در حال حاضر این بزرگترین تخفیف از زمانی است که قیمت ها در مارس ۲۰۲۰ به ۴۰۰۰ دلار و در ژانویه ۲۰۱۵ به ۱۶۰ دلار رسید.

فشار فروش ماینر نیز در سومین سطح بالاترین سطح خود قرار دارد. فشار فروش ماینرها تنها زمانی که قیمت آن ۲ و ۲۹۰ دلار بود، از سطح فعلی فراتر رفت. اندیکاتور هش ریبون (Hash ribbons) نیز این مرحله کاپیتولاسیون یا تسلیم شدن ماینر را که خود نشان دهنده کف بیت کوین است، تایید کرده اند.

محدوده دینامیک NVT یا نسبت PE بیت کوین نیز به مثبت شده است که به این معنی است که قیمت شبکه در مقایسه با ارزش تراکنش که از طریق زنجیره جریان دارد، ارزان است. علاوه بر این، Dormancy Flow نیز در یک ماه گذشته به پایین ترین حد خود رسیده است. به گفته سازنده اندیکاتور، هر زمان که ارزش خواب در پایین ترین سطوح طولی از ارزش بازار پیشی بگیرد، می توان بازار را در تسلیم کامل در نظر گرفت.

اواسط چرخه نصف شدن

ادواردز گفت که فقط داده‌ها نیست که کف بیت کوین را به ما نشان می‌دهد و نتیجه‌گیری کرد:

ما همچنین برای هر چرخه گذشته بیت کوین قبل از نصف شدن بیت کوین در کف قیمت قرار داریم. اینجاست که احساسات همیشه پایین آمده و بهترین سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت انجام شده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx