همکاری Ticketmaster و بلاکچین فلو در رویداد NFT

NFT
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 458 نفر

بلیت‌ها با NFT مرتبط بوده‌اند، اما تا به امروز تا حد زیادی از برخی از شرکت‌های بزرگ در تجارت بلیط استفاده نشده است. Ticketmaster می‌تواند به دنبال این باشد که واقعاً در ترکیب قرار گیرد، با این حال، با تلاش مجدد این هفته. Ticketmaster و Dapper Labs، خالقان و اپراتورهای زنجیره بلوکی فلو، همکاری خود را برای تحریک رشد NFT رویدادهای زنده اعلام کردند.

خرید بلیط اغلب در میان طرفداران NFT به عنوان یکی از موارد استفاده بالقوه در میان NFT ها فراتر از jpeg ذکر می شود. آیا خرید بلیط می تواند سطح بعدی ابزار را باز کند؟ یک نیروگاه مسلط مانند Ticketmaster به همان اندازه که از نظر انسانی ممکن است در این رده قوی خواهد بود. بیایید نگاهی به آنچه از شراکت تازه جوانه زده می دانیم بیندازیم.

چگونه Dapper می تواند به نوآوری کمک کند

Ticketmaster، که متعلق به رهبر رویداد زنده Live Nation است، گام‌های مهم تری را برای پیگیری تعامل NFT با این آخرین مشارکت Dapper Labs نشان می‌دهد. تا به امروز، Ticketmaster از Flow برای ایردراپ دارایی دیجیتال یکبار مصرف برای دارندگان بلیط Super Bowl استفاده کرده است، و همچنین فضا را با پالیگان برای NFT در اوایل فصل گذشته NFL کاوش کرده است. در جاهای دیگر، پلتفرم‌های نوظهور به دنبال به چالش کشیدن قفل Ticketmaster، کاوش در مواردی مانند بلیط‌های پویا مبتنی بر بلاک چین، بلیط‌های دارای حق امتیاز (که می‌تواند سود فروش ثانویه را به دست هنرمند، تیم یا مروج بازگرداند) و موارد دیگر را بررسی کرده‌اند.

در این بیانیه مطبوعاتی تمایل به دنبال کردن «یادگاری های دیجیتالی – که می توانند به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته شوند یا برای دسترسی به جوایز وفاداری منحصر به فرد، فرصت های تعامل VIP و موارد دیگر فعال شوند» اشاره می کند. این یک رویکرد “کلکسیونی دیجیتالی” را نشان می دهد، که بسیاری امیدوارند به ایجاد یک رویکرد خرید بلیط گسترده تر نیز کمک کند.

بلاک چین Dapper Labs Flow (FLOW) دارای انواع ویژگی ها و برندهای منحصر به فرد در ورزش و سرگرمی است

این همکاری نقطه‌ای دیگر در کمربند Dapper Labs است که همچنان از شرکای درجه یک در ورزش و سرگرمی رنج می‌برد. Dapper Labs در پشت محصول شاخص بازار NFT خود، Top Shot، راه خود را به ارزش چند میلیارد دلاری رساند. از آن زمان فراتر از شراکت NBA و WNBA گسترش یافته است و مطالعه موردی خود را به لیگ های بزرگ دیگر در برخی از بزرگترین ورزش ها، از جمله UFC، NFL، و لالیگا برده است.

گسترش به NFT های غیرورزشی بلیت گامی طبیعی برای Dapper است و یک گام بزرگ رو به جلو برای محصول Flow برای اثبات توانایی آن در مدیریت سطح دیگری از حجم جدید و یک طبقه جدید از ابزار است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx