بنیانگذار وِیوز قوانین رمزنگاری را برای کنترل دستکاری بازار پیشنهاد می کند

رمزنگاری
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 407 نفر

از آنجایی که بازار ارزهای دیجیتال با زمستانی طولانی مواجه بوده است و فدرال رزرو با رویکرد جنگ طلبانه خود برای مبارزه با تورم و محافظت از کاربران، سوخت بر آتش می افزاید، سرمایه گذاران فناوری جهانی و کارشناسان صنعت رمزنگاری نظرات خود را در مورد این وضعیت بیان کرده اند.

به طور مشابه، ساشا ایوانوف، بنیانگذار ویوز، یک شرکت بلاک چین که به کاربران اجازه می‌دهد توکن‌های سفارشی راه‌اندازی کنند، در مصاحبه‌ای گفت که مقامات دولتی باید صنعت کریپتو را تنظیم کنند تا دستکاری بازار را مدیریت کنند و از سرمایه‌گذاران در پروژه‌های مشکل‌ساز جلوگیری کنند.

 

مدیرعامل در گذشته با بنیانگذار FTX، سام بنکمن-فرید، دعوای عمومی داشت و او را به دستکاری غیرقانونی قیمت پروژه خود،ویوز متهم کرد. ایوانوف در پاسخ به سوال مصاحبه کننده در مورد چگونگی حل این موضوع، خاطرنشان کرد.

دستکاری بازار رمزارز نشانه زمانه است. به همان اندازه که ما در فضا آرزو می کنیم اینطور نباشد، با این حال آنجاست. افرادی که ترازهای بزرگ و سطح هوش بالایی دارند، می توانند به ضرر معامله گران خرده فروشی سود ببرند. مصوبه ما مقرراتی است که در راه است. در همین حال، ما روی راه‌حل‌های خودمان کار می‌کنیم، مانند راه‌اندازی آینده PowerDAO برای کمک به تنظیم اکوسیستم خودمان.»

استیبل کوین USDN با حمایت ویوز بارها در سال ۲۰۲۲ پیوند خود را با دلار آمریکا از دست داد. در نهایت، نتوانست از پیوند خود با دلار آمریکا دفاع کند و در ۲۶ اوت به ۰.۹۰ دلار سقوط کرد.

ایوانوف در حالی که در مورد چگونگی رفع این مشکل و کنترل اوضاع در آوریل هنگامی که ارزش USDN به ۰.۸۰ دلار سقوط کرد، توضیح داد که تخلیه آوریل به دلیل قرض گرفتن بیش از حد نقدینگی Vires Finance توسط شش حساب نهنگ رخ داده است. با ادامه افزایش مبلغ بهره، بازپرداخت وام برای نهنگ های دارای اهرم بیش از حد غیرممکن شد. در نتیجه، قیمت هر ارز دیجیتال و احتمالاً WAVES را مختل کرد. وی در ادامه افزود؛

 

«این زمانی بود که مجبور شدم برای بازپرداخت تدریجی آن اقدام کنم تا حدود ۵۰۰ میلیون دلار از این بدهی بد را به کیف پول خودم ببرم. انجام ندادن این کار باعث می‌شود که این حساب‌ها نقد شوند و فشار فروش بیشتری به دلیل مقدار USDN فروخته شده ایجاد شود.

ایوانوف از مقررات رمزنگاری به عنوان تنها راه برای محافظت از کاربران یاد می کند

مدیرعامل Waves با بیان نگرانی‌های خود در مورد ممنوعیت نقدینگی Tornado، که استیبل کوین‌ هایی مانند USDC و USDN را تحت رادار قرار داده است، به این مقررات برای حفظ شفافیت و اطمینان از محافظت از کاربران اشاره کرده است. او گفت؛

«در حالی که این ممکن است محبوب ترین نظر نباشد، من معتقدم که برای محافظت از کاربران به مقررات نیاز داریم. به این ترتیب، ما کاملاً طرفدار یافتن راه‌حل‌های واقعی و کارآمد از طریق گفتگوهای هوشمندانه با تنظیم‌کننده‌ها هستیم. با توجه به آنچه گفته شد، ما باید به ارزش‌های تغییرناپذیری، مقاومت در برابر سانسور و عدم تمرکز هنگام تنظیم احترام بگذاریم – در اینجا باید توافقی وجود داشته باشد، در غیر این صورت ارزش‌های اصلی کریپتو به خطر خواهد افتاد.

 

ایوانوف در کنار حمایت از چشم انداز مقررات، از اقدام رگولاتوری برای ممنوعیت کل نقدینگی تورنادو و دستگیری سازنده آن انتقاد کرد. وی با اشاره به اینکه دولت در این مورد از اقدامات اجرایی خود سوء استفاده کرده است، گفت: حکم حبس برای مخترع چاقویی است که او آن را ساخته و اینکه جنایتکاران از آن استفاده کرده اند تقصیر اوست.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx