تحلیلگری که سقوط کریپتو را تحلیل کرده می گوید رشد بازار نزدیک است

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

یک استراتژیست ارزهای دیجیتال که سقوط امسال را در بازار کریپتو پیشبینی کرده است، می گوید که افزایش قیمت بیت کوین ، اتریوم  و کاردانو در راه است. تحلیلگر مستعار کاپو به 503000 دنبال‌کننده‌اش در توییتر می‌گوید که اکنون که کریپتو پادشاه در بازه زمانی پایین‌تر مقاومت مورب از خود نشان داده است، به نظر […]

کریپتو

یک استراتژیست ارزهای دیجیتال که سقوط امسال را در بازار کریپتو پیشبینی کرده است، می گوید که افزایش قیمت بیت کوین ، اتریوم  و کاردانو در راه است.

تحلیلگر مستعار کاپو به 503000 دنبال‌کننده‌اش در توییتر می‌گوید که اکنون که کریپتو پادشاه در بازه زمانی پایین‌تر مقاومت مورب از خود نشان داده است، به نظر می‌رسد که بیت کوین برای یک رالی شکست آماده شده است.

خط روند اصلی نزولی شکسته شد. تایید صعودی برای فشار کوتاه، شکست مقاومت 20700 تا 20800 دلار خواهد بود. پس از این، ما باید 22500-23000 دلار را ببینیم. بی اعتباری ایده فشرده سازی کوتاه: شکستن 19500 دلار و تایید اصلی یک شکست خالص 19000 دلاری است.

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین با قیمت 19815 دلار در روز تغییر می کند.

بعدی اتریوم است که کاپو می گوید در حال حاضر فرصت خوبی برای معامله گران کوتاه مدت است.

با نگاهی به نمودار کاپو،انتظار دارد که اتریوم پس از رسیدن به هدف خود به شدت در حدود 1300 دلار اصلاح شود. در زمان نگارش این مقاله، اتریوم 1558 دلار ارزش دارد که در روز نیز ثابت است.

این استراتژیست ارزهای دیجیتال همچنین پروتکل قرارداد هوشمند کاردانو را زیر نظر دارد. به گفته کاپو، کاردانو از مقاومت دینامیک خود خارج شده و اکنون به نظر می رسد در مسیر رسیدن به هدف خود در 0.52 دلار است.

 

اگرچه کاپو در کوتاه مدت نسبت به کاردانو صعودی است، نمودار او نشان می دهد که او انتظار دارد که کاردانو پس از رسیدن به قیمت هدفش، شاهد یک اصلاح عمیق در حدود 0.30 دلار باشد.

در زمان نگارش این مقاله، کاردانو در 0.47 دلار معامله می شود که بیش از 4٪ در روز افزایش یافته است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx