سود 533 برابری با سرمایه گذاری در میم کوین MICHI

انتشار 2 ماه قبل
آنچه می‌خوانید...

یک تریدر با سرمایه‌گذاری 3540 دلار در میم کوین MICHI و هولد آن در مدت یک هفته بعد، 1.88 میلیون دلار سود کرده است. این داستان، اهمیت داشتن صبر در انجام معاملات را نشان می‌دهد. سود 533 برابری یک تریدر از میم کوین MICHI این تریدر در 8 آوریل 20 واحد سولانا معادل 3540 دلار […]

میم کوین MICHI

یک تریدر با سرمایه‌گذاری 3540 دلار در میم کوین MICHI و هولد آن در مدت یک هفته بعد، 1.88 میلیون دلار سود کرده است. این داستان، اهمیت داشتن صبر در انجام معاملات را نشان می‌دهد.

سود 533 برابری یک تریدر از میم کوین MICHI

این تریدر در 8 آوریل 20 واحد سولانا معادل 3540 دلار را برای خرید 5.62 میلیون توکن MICHI سرمایه‌گذاری کرد. روز بعد، قیمت MICHI تقریباً 80 برابر ارزش اولیه خود افزایش یافت. با وجود این افزایش قابل توجه، این تریدر تصمیم به فروش دارایی‌های خود نگرفت.

تنها یک هفته بعد، این تریدر شروع به فروش توکن های MICHI خود کرد. او در مجموع 1.75 میلیون را به قیمت 3570 SOL، حدود 538000 دلار فروخت و هنوز 3.87 میلیون MICHI به ارزش 1.35 میلیون دلار باقی مانده است. در مجموع، این تریدر از سرمایه‌گذاری خود 1.88 میلیون دلار، معادل 533 برابر سود کسب کرده است.

تصمیم این تریدر، بر اهمیت صبر و تصمیم‌گیری استراتژیک در معاملات، به‌ویژه در بازار پرنوسان ارزهای دیجیتال تأکید می‌کند.

MICHI یک میم کوین جدید در بلاکچین سولانا است که به دلیل ارتباط اسمی با گربه‌ای مشهور در اینترنت، توجه‌ها را به خود جلب کرده است.

5 رمزارز با پتانسیل 10 برابر شدن

در پاسخ به سوال یک تریدر Web3Quant مبنی بر اینکه «5 ارز دیجیتال با احتمال 10 برابر شدن کدامند؟»، تریدر کریپتویی مشهور با نام Ansem، به پنج میم کوین اشاره کرده است. لیست او شامل میم کوین های داگ ویف هت، پاپس، بیت کوین ویزارد، Jeo Boden و Michi است.

تریدر دیگری شباهت‌هایی بین دوج کوین و داگ ویف هت با Popcat و Michi را ترسیم کرده بود.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx