ترون در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۲، ۴۸ میلیون دلار درآمد کسب کرد

ترون
  • زمان مطالعه: 7دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 454 نفر

ترون در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۲، ۴۸ میلیون دلار درآمد کسب کرد

بر اساس ارقام ارائه شده توسط مساری، پلتفرم دیجیتال غیرمتمرکز ترون در سه ماهه آخر سال ۲۰۲۲، ۴۷.۹ میلیون دلار درآمد داشته است که ۲۵ درصد افزایش نسبت به سه ماهه سوم دارد. این واحد تجاری همچنین افزایش میانگین آدرس‌های فعال روزانه و میانگین تراکنش‌های روزانه را ثبت کرد.

نتایج بهتر با وجود سقوط  FTX

مساری در جدیدترین تحقیق خود بیان کرد که سال ۲۰۲۲ یک سال پر فراز و نشیب برای بخش ارزهای دیجیتال بوده است. شرایط نامطلوب اقتصاد کلان در ماه های اول تاثیر خود را گذاشت، در حالی که سقوط ترا در بهار مشکلات را تشدید کرد. سقوط FTX که زمانی برجسته بود به این درام افزود و باعث سقوط بازار و تضعیف اعتبار صنعت شد.

با وجود تمام این اتفاقات منفی، سه ماهه چهارم برای ترون کاملاً موفق بود. پلتفرم با رهبری جاستین سان تقریباً ۴۸ میلیون دلار درآمد در آن دوره ایجاد کرد که ۲۵ درصد بیشتر از سه ماهه سوم بود. سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ با سود ۴۸.۵ میلیون دلاری پربازده ترین است.

ترون همچنین شاهد رشد بیشتر کاربران جدید و فعالیت شبکه بود. میانگین آدرس های فعال روزانه از ۲.۶ میلیون در سه ماهه سوم به ۳.۱ میلیون در سه ماهه چهارم افزایش یافت، در حالی که میانگین تراکنش های روزانه به ۶.۵ میلیون رسید (در مقایسه با ۵.۳ میلیون در دوره زمانی قبل). میانگین تراکنش در هر ثانیه به ۷۶ (۶۲ در سه ماهه سوم) صعود کرد و کارمزد تراکنش ها در ۰.۰۸ دلار باقی ماند.

این پلتفرم چندین ارتقا را برای بهبود عملکرد و تجربه کاربر اعمال کرد و با بخش‌های دیفای، گیم فای و NFT برای تنوع بخشیدن به استراتژی سرمایه‌گذاری خود درگیر شد.

فعالیت کاربر در طول سه ماهه چهارم ممکن است توسط “معامله بازیابی” بین ترون و FTX ایجاد شده باشد. شرکا قصد داشتند تسهیلات ویژه ای را معرفی کنند تا دارندگان  ترون، BTT، JST، SUN  و HT بتوانند دارایی های خود را از صرافی ورشکسته به کیف پول های خارجی مبادله کنند. به محض اینکه متوجه ورشکستگی FTX می‌شوند، کاربران ترون ممکن است توکن‌هایی را منتقل کرده باشند. همچنین شایان ذکر است که ترون بیش از ۸۰۰ میلیون ترون از ۹۲ میلیارد عرضه در گردش خود را در سه ماهه چهارم سوزاند که تقریباً ۴۰ درصد بیشتر از سه ماهه قبل است.

چشم انداز استیبل کوین

تتر در طول سه ماهه چهارم تسلط خود را بر ترون به دست آورد، که “با تمام فعالیت های قرارداد تتر در زنجیره مرتبط است.” برتری آن در سه ماهه سوم به ۸۷ درصد سقوط کرد که ناشی از افزایش معاملات با USDC بود. با این حال، تا پایان سال ۲۰۲۲، تسلط USDT به ۹۴٪ بازگشت.

USDD  استیبل کوین صادر شده توسط ترون با کاهش ارزش دلار بیت کوین به دلیل سقوط FTX و نوسانات متوالی بازار، تحت وثیقه قرار گرفت. این توکن که ارزش آن ۱:۱ با دلار آمریکا است، یک روز قبل از اعلام ورشکستگی صرافی به ۰.۹۷ دلار کاهش یافت اما نسبت به سرعت برابری خود را بازیابی کرد.

عرضه USDD در سه ماهه چهارم مانند سه ماهه سوم باقی ماند، در حالی که تعداد کیف پول هایی که بخش هایی از استیبل کوین را در اختیار داشتند تا ۸ درصد افزایش یافت. دارندگان USDD تا پایان دسامبر ۲۰۲۲ به حدود ۱۳۰,۰۰۰ افزایش یافت. از سوی دیگر، میانگین اندازه دارایی ها از ۳۱۵,۰۰۰ دلار در ماه مه به کمتر از ۱۰,۰۰۰ دلار در سه ماهه چهارم کاهش یافت.

“هدف جاه طلبانه” جاستین سان

بنیانگذار ترون اخیراً گفته است که هدف اصلی او این است که تا پایان سال ۲۰۲۳ شاهد اجرای TRX به عنوان ارز قانونی در پنج کشور مختلف باشد. پس از بیان این موضوع، او پرچم های سینت مارتن و دومینیکا را منتشر کرد که نشان می دهد آنها می توانند این روند را شروع کنند.

دولت دومینیکا با هوبی (یک صرافی رمزنگاری که در آن سان یکی از اعضای هیئت مشاوره جهانی است) همکاری کرد تا یک توکن ملی در بلاک چین ترون راه‌اندازی کند. رولاندو بریسون – یک سیاستمدار برجسته در سینت مارتن – گفت که مقامات محلی قبلاً اولین گام ها را برای اعلام TRX به عنوان یک روش پرداخت رسمی برداشته اند. سان پا را فراتر گذاشت و این امید را ایجاد کرد که میهن او – چین – بتواند جایگاه خود را در لیست پیدا کند. به یاد بیاورید که قانونگذاران چینی در سال ۲۰۲۱ تمام فعالیت های ارزهای دیجیتال را ممنوع کردند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx