عضو ارشد فدرال رزرو معتقد است ارزهای دیجیتال ارزش ذاتی ندارند

فدرال رزو ارزهای دیجیتال
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 325 نفر

عضو ارشد فدرال رزرو معتقد است ارزهای دیجیتال ارزش ذاتی ندارند

عضو ارشد فدرال رزرو ایالات متحده ارزهای دیجیتال را با کارت های بیسبال مقایسه می کند و استدلال می کند که آنها فقط گمانه زنی هستند. یک فرد شکاک نسبت به ارزهای دیجیتال در فدرال رزرو ایالات متحده فکر می کند که دارایی های دیجیتال مانند کارت های بیس بال هستند و ارزش ذاتی ندارند. کریستوفر جی والر، یکی از هفت عضو شورای حکام فدرال رزرو، در یک سخنرانی جدید گفت که ارزش دارایی‌های کریپتو «صرفاً بر اساس اعتقاد» تعیین می‌شود.

برای من، یک دارایی دیجیتال چیزی بیش از یک دارایی سوداگرانه مانند کارت بیسبال نیست. اگر مردم باور داشته باشند که دیگران آن را در آینده با قیمتی بیشتر از آنها می خرند، امروز با قیمت مثبت معامله می شود. در غیر این صورت قیمت آن به صفر می رسد. اگر مردم می خواهند چنین دارایی را در اختیار داشته باشند، به دنبال آن بروید. من این کار را نمی‌کنم، اما کارت‌های بیسبال هم جمع نمی‌کنم. با این حال، اگر دارایی‌های کریپتو را خریداری می‌کنید و قیمت آن در مقطعی به صفر رسید، لطفا تعجب نکنید و انتظار نداشته باشید که مالیات دهندگان ضررهای شما را جبران کنند.»

والر استدلال می کند که فناوری مربوط به دارایی های ارزهای دیجیتال، مانند قراردادهای هوشمند، می تواند منجر به “افزایش بهره وری قابل توجه” در صنایع خارج از اکوسیستم کریپتو شود. رئیس فدرال رزرو همچنین می‌گوید که توکن‌سازی می‌تواند برای تجارت اشیاء به گونه‌ای استفاده شود که همچنان از هویت محافظت می‌کند.

والر می‌گوید مخالف این نیست که افراد «سرمایه‌گذاری‌های پرخطر» در ارزهای دیجیتال انجام دهند، اما فکر می‌کند بانک‌ها باید با استانداردهای بالاتری کار کنند.

من از نوآوری محتاطانه در سیستم مالی حمایت می‌کنم، در عین حال نگران مشارکت بانک‌ها در فعالیت‌هایی هستم که خطر تقلب و کلاهبرداری، عدم قطعیت‌های قانونی، و شیوع افشای‌های مالی نادرست و گمراه‌کننده را به همراه دارد. مانند هر مشتری در هر صنعت، بانکی که با مشتریان رمزارز تعامل دارد باید در مورد مدل های کسب و کار مشتریان، سیستم های مدیریت ریسک و ساختارهای حاکمیت شرکتی کاملاً واضح باشد تا اطمینان حاصل شود که بانک در صورت وجود یک کیف پول در دست نخواهد داشت.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx