تحلیل ترون | بررسی قیمت TRX

  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1766 نفر

رمزارز بومی شبکه ترون، TRX، اخیرا در سایه اقدامات بنیان‌گذار خود، جاستین سان، قرار گرفته است. در هفته گذشته بازار کریپتو نسبتا قرمز بود با این‌حال ترون ریزش‌های بیشتری را تجربه کرده است. در تحلیل قبلی ترون (در کانال تلگرام ارزینجا) دو نقطه ورود و دو تارگت قیمت را مشخص کردیم که در روزهای گذشته TRX تارگت اول خود را لمس کرد و سپس یک حجم فروش سنگین را پشت سر گذاشت. در این مقاله به ادامه تحلیل ترون پرداخته‌ایم.

تحلیل ترون

تریون هفته گذشته خود را با رنگ قرمز سپری کرده است. این ریزش‌ها می‌تواند تاثیری از FUD ایجاد شده هول صرافی هوبی و شخص جاستین سان باشد. داده‌های مالی صرافی هوبی، که متعلق به سان است، نشان می‌دهد که این صرافی با مسائل مالی مختلف مواجه شده است و همچنین تعدادی از مدیران آن دستگیر شده‌اند که اصلا نشانه خوبی برای اکوسیستم کلی ترون و رمزارز TRX نیست.

تحلیل ترون

تحلیل ترون در نمودار روزانه

قیمت TRX از ابتدای سال ۲۰۲۳ حرکت اصلی خودش را طبق یک کانال صعودی تکمیل کرده است. قیمت بارها با کف و سقف این کانال برخورد داشت. قیمت ترون پس از برخورد لمس قیمت ۰.۰۹۲ دلار (تارگت اول) شاهد یک فروش سنگین بود که نتیجه آن ایجاد یک شدو بلند در کندل روزانه بود.

در حال حاضر TRX در نگاه کلی نزولی به نظر می‌رسد. انتظار می‌رود که قیمت تا کف کانال صعودی خود را اصلاح کند. در صورت خروج از کف کانال محدوده ۰.۰۵۶ دلار (باکس قزمز) پناه اصلی قیمت خواهد بود. ممکن است که پس از برخورد با کف کانال شاهد کندل‌های سبز باشیم که برای ورود به پوزیشن‌های خرید کافی نیستند و باید اخبار هوبی و جاستین سان را از نزدیک دنبال کرد. به طور کلی، خریداران ترون باید بیشتر از فروشنگان و شورت سلرها قیمت را زیرنظر داشته باشند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx