تحلیل ریپل | بررسی قیمت XRP

تحلیل ریپل
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1339 نفر

رمزارز XRP پس از پیروزی ریپل در یکی از جبهه‌های حقوقی دربرابر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) رشد خوبی را ثبت کرد و موفق شد تا به قیمت ۰.۹۳ دلار دست یابد. قیمت رمزارز ریپل بعد از ثبت این ATH جدید در سال ۲۰۲۳ رفته رفته  کاهش یافت و می‌توان گفت که در ۱۶ روز گذشته یک روند ریزشی را تجربه کرده است.

تحلیل ریپل

تحلیل ریپل

تحلیل ریپل در نمودار روزانه

در روز گذشته، XRP تا قیمت ۰.۶۱ دلار کاهش یافت. این محدوده قیمتی مطابق با سطح ۰.۶۱ فیبوناچی اصلاحی موج صعودی قبلی بود که با خبر پیروزی در دادگاه آغاز شد. سطح ۰.۶۱ فیبوناچی به اصلاح عمیق قیمت اشاره دارد و یکی از محدوده‌های حمایتی مهم در زمان اصلاح قیمت محسوب می‌شود. قیمت واکنش مناسبی را در برخورد با این محدوده نشان داد اما با این حال این محدوده نقطه قابل اعتمادی برای ورود گاوها به بازار XRP به نظر نمی‌رسد.

بر خلاف ۰.۶۱ دلار، یک منطقه عالی در حدود قیمت ۰.۵۶ دلار (باکس قرمز) برای ورود خریداران وجود دارد. نقش این محدوده در تاریخچه ریپل بسیار پر رنگ است. این محدوده در کل سال ۲۰۲۳ حمایت قیمت بود و در سال ۲۰۲۳ تا پامپ اخیر، مقاومت اصلی XRP تلقی می‌شد. به نظر می‌رسد که منطقی ترین محدوده برای ورود به پوزیشن خرید محدوده مذکور باشد؛ زیرا میانگین متحرک ۱۰۰ روزه نیز به آن ملحق شده که تاییدی بر قدرت زیاد این این محدوده برای حمایت از قیمت است.

تحلیل XRP در نمودار ساعتی

تحلیل ریپل

تحلیل ریپل در نمودار ساعتی

قیمت ریپل از اواخر جولای در نمودار ساعتی خود در یک کانال نزولی حرکت کرده است. در زمان نگارش این مقاله قیمت به سقف کانال نزدیک شده است. معامله گران کوتاه مدت می‌توانند رفتار قیمت را در نزدیکی خط روند بالای کانال زیر نظر بگیرند. در صورت ایجاد یک شکست معتبر احتمال رشدهای بیشتر فراهم می‌شود و در صورت ریجکت قیمت انتظار می‌رود که شاهد حرکتی تا کف کانال نزولی باشیم.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx