تحلیل ریپل | بررسی قیمت XRP

انتشار 1 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

رمزارز XRP پس از پیروزی ریپل در یکی از جبهه‌های حقوقی دربرابر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) رشد خوبی را ثبت کرد و موفق شد تا به قیمت 0.93 دلار دست یابد. قیمت رمزارز ریپل بعد از ثبت این ATH جدید در سال 2023 رفته رفته  کاهش یافت و می‌توان گفت که […]

تحلیل ریپل

رمزارز XRP پس از پیروزی ریپل در یکی از جبهه‌های حقوقی دربرابر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) رشد خوبی را ثبت کرد و موفق شد تا به قیمت 0.93 دلار دست یابد. قیمت رمزارز ریپل بعد از ثبت این ATH جدید در سال 2023 رفته رفته  کاهش یافت و می‌توان گفت که در 16 روز گذشته یک روند ریزشی را تجربه کرده است.

تحلیل ریپل

تحلیل ریپل
تحلیل ریپل در نمودار روزانه

در روز گذشته، XRP تا قیمت 0.61 دلار کاهش یافت. این محدوده قیمتی مطابق با سطح 0.61 فیبوناچی اصلاحی موج صعودی قبلی بود که با خبر پیروزی در دادگاه آغاز شد. سطح 0.61 فیبوناچی به اصلاح عمیق قیمت اشاره دارد و یکی از محدوده‌های حمایتی مهم در زمان اصلاح قیمت محسوب می‌شود. قیمت واکنش مناسبی را در برخورد با این محدوده نشان داد اما با این حال این محدوده نقطه قابل اعتمادی برای ورود گاوها به بازار XRP به نظر نمی‌رسد.

بر خلاف 0.61 دلار، یک منطقه عالی در حدود قیمت 0.56 دلار (باکس قرمز) برای ورود خریداران وجود دارد. نقش این محدوده در تاریخچه ریپل بسیار پر رنگ است. این محدوده در کل سال 2023 حمایت قیمت بود و در سال 2023 تا پامپ اخیر، مقاومت اصلی XRP تلقی می‌شد. به نظر می‌رسد که منطقی ترین محدوده برای ورود به پوزیشن خرید محدوده مذکور باشد؛ زیرا میانگین متحرک 100 روزه نیز به آن ملحق شده که تاییدی بر قدرت زیاد این این محدوده برای حمایت از قیمت است.

تحلیل XRP در نمودار ساعتی

تحلیل ریپل
تحلیل ریپل در نمودار ساعتی

قیمت ریپل از اواخر جولای در نمودار ساعتی خود در یک کانال نزولی حرکت کرده است. در زمان نگارش این مقاله قیمت به سقف کانال نزدیک شده است. معامله گران کوتاه مدت می‌توانند رفتار قیمت را در نزدیکی خط روند بالای کانال زیر نظر بگیرند. در صورت ایجاد یک شکست معتبر احتمال رشدهای بیشتر فراهم می‌شود و در صورت ریجکت قیمت انتظار می‌رود که شاهد حرکتی تا کف کانال نزولی باشیم.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
2
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx