تحلیل قیمت توکن تراست والت

توکن تراست والت
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 478 نفر

اقدامات قیمتی بیت‌کوین (BTC) روی اکثر آلت‌کوین‌ها تأثیر منفی گذاشته است، زیرا برخی از آنها حمایت کلیدی خود را از دست داده‌اند، اما توکن تراست والت (TWT) از یک حرکت نزولی طولانی خارج می‌شود و همچنان قدرت خود را نشان می‌دهد. اخبار شاخص قیمت مصرف کننده که اخیراً منتشر شد تأثیر زیادی بر بازار کریپتو داشت زیرا قیمت بیت کوین قبل از جهش به ۱۹۳۰۰ دلار به پایین ترین سطح یعنی ۱۸۲۰۰ دلار کاهش یافت و بسیاری از آلتکوین ها مانند توکن تراست والت (TWT) قدرت صعودی را نشان دادند.

تحلیل قیمت توکن تراست والت (TWT) در نمودار هفتگی

یکی از رویدادهای قابل توجه در فضای کریپتو در این هفته، کاهش شدید بازار کریپتو پس از انتشار اخبار CPI بود. به نظر می رسید که بازار دستکاری شده است، به طوری که بیت کوین (BTC) از ۱۹۲۰۰ دلار در ساعت به ۱۸۲۰۰ دلار کاهش یافت و سپس به محدوده بالای ۱۹۸۰۰ دلار رسید و سپس به ۱۹۲۰۰ دلار بازگشت. بسیاری از آلتکوین ها مناطق حمایت کلیدی خود را از دست دادند. به نظر می رسد این اقدام قیمت بیشتر یک دستکاری باشد. قیمت TWT در چند وقت اخیر برای بازگرداندن قدرت صعودی خود با مشکل مواجه شده است و قبل از رسیدن به قیمت ۰.۵ دلار، به بالاترین سطح ۱.۴ دلار صعود کرده است. قیمت TWT از منطقه نیم دلاری با افزایش قیمت به ۱.۲ دلار رسید و اقدامات قیمتی خوبی را با حجم قوی نشان داد اما نتوانست مقاومت را در ۱.۴ دلار تغییر دهد.

برای اینکه قیمت توکن تراست والت روند بالاتری داشته باشد، قیمت باید شکسته شود و در بالای ۱.۲ دلار بسته شود زیرا قیمت با مقاومت هفتگی نسبت به روند بالاتر در آن منطقه روبرو می شود.

مقاومت هفتگی برای قیمت – ۱.۲ دلار.

حمایت هفتگی برای قیمت – ۰.۹ دلار.

تجزیه و تحلیل قیمت TWT در نمودار روزانه (۱D)

قیمت توکن تراست والت

نمودار قیمت توکن تراست والت (روزانه)

در بازه زمانی روزانه، قیمت توکن تراست والت اخیراً شاهد مبارزه برای مقاومت در برابر نزول فعلی بوده است و از حمایت قوی برای جلوگیری از فروخته شدن بیشتر برخوردار است. TWT در محدوده ۱.۲۰۲ دلار معامله می شود و قیمت به نوسان در محدود خود ادامه می دهد و یک گُوه نزولی بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۵۰ (EMA) تشکیل شده است. قیمت ۰.۸۵ دلار مطابق با ۵۰ EMA است که به عنوان حمایتی قوی برای قیمت عمل می کند. با شکست و نگه داشتن ۱.۲ دلار توسط توکن تراست والت، می‌توانیم شاهد افزایش قیمت با حجم خرید بیشتر تا سقف ۱.۵ دلار باشیم.

مقاومت روزانه برای قیمت – ۱.۲ دلار.

حمایت روزانه برای قیمت – ۰.۹۵ دلار.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx