تحلیل قیمت کاردانو، سولانا و فانتوم

تحلیل قیمت کاردانو
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 526 نفر

تحلیل قیمت کاردانو، سولانا و فانتوم

جیسون پیزینو، استراتژیست معروف ارزهای دیجیتال ، هشدار داد که قیمت کاردانو ممکن است حتی پس از اصلاح عمیق امسال شاهد کاهش بیش از ۵۰ درصدی باشد. در یک جلسه استراتژی جدید، پیزینو  به ۲۷۶۰۰۰ مشترک یوتیوب خود گفت که صرف نظر از رشد اساسی پلتفرم قرارداد هوشمند در ماه های گذشته، نمودارها به او می گویند که  قیمت کاردانو می تواند در صورت عدم موفقیت در حمایت کلیدی خود، فروش سنگین دیگری را آغاز کند.

منطقه تسلیم نهایی: ما بین ۰.۱۷ تا ۰.۳۳ دلار را برای کاردانو بررسی کرده ایم و در حال حاضر پایین ترین سطح آن ۰.۳۵ دلار است. اگر نتواند ۰.۳۸ دلار را نگه دارد، ما در حال حاضر در ۰.۳۷۸ دلار هستیم، بله، احتمالاً بین منطقه ۰.۲۶ دلار و ۰.۳۸ دلار حرکت خواهد کرد.

نمودار قیمت کاردانو

نمودار قیمت کاردانو

باید خیلی سریع به بالای سطح ۰.۳۸ تا ۰.۴۰ دلار برگردد. در غیر این صورت، ما شرایط سختی را تجربه خواهیم کرد. و احتمالاً قیمت‌ها در ماه‌های آینده کاهش می‌یابد. کاردانو در زمان نوشتن این مقاله با قیمت ۰.۳۶۷ دلار معامله می شده است. حرکت به سمت هدف پیزینیو نشان دهنده پتانسیل نزولی بیش از ۵۳ درصدی برای قیمت کاردانو است.

با توجه به پروتکل قرارداد هوشمند سولانا، این تحلیلگر ارزهای دیجیتال نسبت به “مشکلات بیشتری” در پیش رو هشدار داد اگر که رقیب اتریوم به زیر سطح قیمت ۲۹ دلار سقوط کند. اگر سولانا به زیر این سطح یعنی حدود ۲۹.۸۰ دلار، ۲۹.۹۰ دلار، یعنی ۲۹ دلار بسته شود، کمی دردسر بیشتر خواهد شد و احتمالاً به سمت پایین ترین سطح قبلی بین ۲۵ تا ۲۶ دلار خواهد رفت. ارزش سولانا در زمان نگارش ۳۰.۰۵ دلار است.

Pizzino  همچنین در حال رصد بلاکچین فانتوم با قرارداد هوشمند مخصوص خودش است که به گفته او می‌تواند مانند اکثر آلت‌کوین‌ها سقوط کند. فانتوم به تازگی پایین‌ترین قیمت (۰.۲۰۶۲ دلار) را آزمایش کرده است… نسبتاً ضعیف به نظر می‌رسد. با این حال، از بالاترین قیمت خودش ۹۵ درصد ریزش داشته است. من فکر می‌کنم هنوز زمان بیشتری برای بیشتر آلت‌کوین‌ها باقی مانده است. و بنابراین اگر این مقدار کمی بیشتر افت کند، می تواند به زیر ۰.۱۰ دلار برسد. در حال حاضر ۰.۲۰ دلار است که به این معنی است که ۵۰ درصد دیگر از قیمت فعلی کاهش خواهد یافت. فانتوم در زمان نوشتن این مقاله با ۰.۲۰۸۵ دلار معامله می شده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx